Lite bilder som jag lovade...
Jag & bojo började skjuta strax efter kl 13:00 idag, då var det fortfarande ganska tomt på folk. Jag åkte inte därifrån förrän strax innan kl 18:00... lång men trevlig dag på banan.
För att följa länken så måste du registera dig.Päran valde att jobba istället, jag & bojo tyckte att det var helt ok fördelning av sysslorna

Här hittade han visst lite små skjutmål innan han började montera dom lite större målen... sockerbitar är skoj att skjuta på
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Lite färg på dom ganska slitna fallmålen, fanns inte mycket färg kvar, men nu blev dom som nya
För att följa länken så måste du registera dig.Sen blev det grillning... päran med sin fina grilltång.
För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta tränade inför nästa helgs tävling i Laxå... lycka till
För att följa länken så måste du registera dig.När tre snubbar börjar panga med sina 22Lr samtidigt så låter det som om dom skjuter automateld... det var ett härligt smattrande ett tag
För att följa länken så måste du registera dig.Men då åker "Björne"skydden på
För att följa länken så måste du registera dig.Tror vi va 10 totalt... inte helt säker men alla skjutborden var upptagna så nåt i den stilen.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Sen började det röjas så gräset inte blir för högt... bra jobbat grabbar
För att följa länken så måste du registera dig.