Tycker inte blocket liknar varken EV2:ans eller PT:ns block, regulatorn är däremot mycket lik den som sitter på min PT. Kanske är det bilder på den nya AA bössan...
Med blod står det skrivet att dåden i livet blir andens slutgiltiga dom. / Pär Hulkoff
Kolla! Kolla! Jag har fullt på bilen i grejor! / Laserturken
Jag håller med dej om att det verkar konstigt. Men frågan är vilket vapen som har det blocket som visas på bilden? Liknar som sagt varken EV2 eller PT blocket.
Hoppas dom snart släpper bilder på bössan!!
Med blod står det skrivet att dåden i livet blir andens slutgiltiga dom. / Pär Hulkoff
Skulle mycket väl vara en prototyp på nya blocket MEN enligt AA så skulle det vara intern regg så det skulle kunna vara en aptitretare dom plockat ihop gör att vi ska bli nyfikna. Avtrycket ser ut att komma från en Ev-2'a iaf men en extern regg lär det inte bli på dom
Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2
AA S400 Carbine .20 16J Nikon 4-16x42 AA S400 Classic .22 10J Nikon 4-16x42 AA TX200 HC .22 10J MTC 3-12x44 Bsa Airsporter S .177 16J MTC 10x44 FWB600 .177 7.9J sport dot
Jag vet inte hur dom tidigare blocken på EV2 ser ut i närmre detalj, men man ser tydligt på den lilla bilden att dom har EV2 MK1-3 hamsterfästet. Ser lite annorlunda ut runt skruven som går in i transferporten, även området där dom har sin lilla lapp med "Air Arms" ser det lite annorlunda ut
Avtrycket och hammaren ser likadant ut. Ser även området runt lappen och bak där repeterarmen sitter fast. Den är rund på nya bilden, EV2 har inte helt rund.
Senast redigerad av Beangan 07 jun 2013, 07:15, redigerad totalt 1 gång.
Nu är det inte aktuellt för min del, men vad tror ni, vågar man köpa tidiga bössor av den här modellen? Eller ska man vara kall och vänta tills ev barnsjukdomar är botade.
Hur som helst så är det en av dom sexigaste bössorna jag känner till!
Ja säga vad man vill med Engelska bössor är vackra, det här bevisar det igen.
Intressant tat de bygt hela blocket med trycke nytt, det är vågat då föregångarna hade trycken som är fantastiska.
Skulle jag köpa om jag hade råd? nä som Beangan hade jag väntta för at se hur den verkar när folk fått skjuta med den ett tag och slippa barnsjukdommar mm.