Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
pan skrev:Tio kanske 15 tusen badgäster invaderar lilla Lomma idag. Vad gör man![]()
Jo man drar till bananHelt tomt, bara jag och några fåglar. Så, inget snack och mycket luftskytte
. Min FX Royale e så tyst att fåglarna bryr sig inte. Inte hästarna iheller.
För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:Eftersom det var närmre 30 grader idag, hoppades jag att det skulle kännas ungefär såhär i skuggan på skjutbanan idag:
För att följa länken så måste du registera dig.![]()
-Men så var det inte, snarare såhär:
För att följa länken så måste du registera dig.![]()
Men däremot var vi nära kritisk massa, förmodligen sommar rekord för året!![]()
Pan & Per.
Lite "olyckligt" tagen bildpå Per. & Valle, Pan.
Herr Ville & Mats 64.
Vi snackade inte bara en massa, utan det sköts hejvilt också!![]()
bjosse skrev:mats64 skrev:Jag har också tänkt mig att bli medlem. Är det bara att sätta in 150 på postgirot som är angivet tidigare här i tråden eller man skall kontakta nån först?
Mvh Mats
Vi som är aktiva på klubben är av den uppfattningen att det skall vara efter inbjudan. Där någon medlem tar ansvar och introducerar i vad som gäller på banan. Såväl informellt för gemensam trivsel som formellt med säkerhet och banregler. Man äger inte tillträde till banan om man inte är medlem. Alltså skall det ske som gäst om man inte är medlem. Förslagsvis så PM'ar du någon lämplig person och anmäler ditt intresse. Exempelvis Pellegrini eller mig.
Dudda skrev:Var ute på banan idag med Foes, jäklar vad fint det har blivit med nya fången och prydnaden på väggen är oslagbar!
pan skrev:Inte många skyttar idag så det blev ett självporträtt med självutlösaren men sen kom Mats64 och det blev genast lite trevligare![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster