Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Etienne skrev:Lite generell information: Det här exemplaret väger ~4,7 kg med nuvarande konfiguration. Alltså gevär, sikte, fäste, pipvikt och bipod.
Etienne skrev:Har äntligen fått tummen ur och tagit bort anodiseringen från ett lägre fäste. Nu är det ett mera kompakt sikte på vapnet, och höjden på fästet är mera lagom. Jag får precis på linsskydden utan att de tar i systemet, och laddluckan skyms knappt alls!
(Idag blir det tyvärr inga finbilder. Mobilkamera med lite kladd på linsen får duga.)
PLUTTE skrev:Etienne skrev:Har äntligen fått tummen ur och tagit bort anodiseringen från ett lägre fäste. Nu är det ett mera kompakt sikte på vapnet, och höjden på fästet är mera lagom. Jag får precis på linsskydden utan att de tar i systemet, och laddluckan skyms knappt alls!
(Idag blir det tyvärr inga finbilder. Mobilkamera med lite kladd på linsen får duga.)
Drägglar fortfarande när jag ser Etiennes bössa.Undrar om han har den kvar? Hmm har inte varit inloggad sen 2018.
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:PLUTTE skrev:Etienne skrev:Har äntligen fått tummen ur och tagit bort anodiseringen från ett lägre fäste. Nu är det ett mera kompakt sikte på vapnet, och höjden på fästet är mera lagom. Jag får precis på linsskydden utan att de tar i systemet, och laddluckan skyms knappt alls!
Drägglar fortfarande när jag ser Etiennes bössa.Undrar om han har den kvar? Hmm har inte varit inloggad sen 2018.
Det tror jag inte, om han inte gjorde två, för jag köpte ett juniorsystem i silver av honom för en bra massa år sedanKlämde ned det i en stock jag hade liggandes
lga skrev:Hej Martin!
Var fick du tagi bipoden för UIT skenan?
Mvh
Anders
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster