Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Etienne skrev:Fan också, jag köpte en 300s stock från av variant de tidiga hybriderna med mera sporter-utseende. Jag hade fått för mig att det skulle vara en bra idé om man sedan skulle rusta upp stocken lite på samma sätt som min tidigare junior...
Men fan vad konstigt det blev. Inte direkt fult, men inte som jag tänkt mig. Blev högst "traditionellt" vapen över det hela, rakt av... Nej, jag dissar nog faktiskt den här idén totalt...
... Någon som behöver en ny stock?
Etienne skrev:Nja, du kan få titta på annonsbilderna som tidigare ägare fixat. Har redan packar ner junioren igen, så något vettigt i sammansatt format har jag inte....
Jag vet inte riktigt vad jag hade hoppats på. Typ något som kanske påminde om BSA Stützen på något sätt.... Men det hela blev i alla fall ett helt "vanligt" vapen.
En icke-matchig 300s... helt enkelt..
Silwer skrev:Helstock blir det ju inte fråga om då ju mekaniken tar upp stocken iaf.
1qaz1qaz skrev:... fast jag har fått för mig att aldrig äga en fwb 300antagligen för att jag kanske kommer att tycka att alla mina andra bössor är undermåliga
Silwer skrev:när man kommit över pojkåldern.
dano_swe skrev:Skicket på kolven var sådär, så jag lackade den svart. Sedan har jag fixat en hamster som jag är rätt så nöjd med också.![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Furby skrev:Finns det inga eftermarknadskolvar till de här?
FX_REVOLUTION skrev:Fy fan vad fina domen saknar min, någon som har en till salu?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst