Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:"Ni" är ni som högg som ormar på hatsan för att han inte gjorde som "alla" andra här på forat när han bytade sin fjäder!
var ni tex där och såg hur hårt han drog fast pipan i svarven efter som ni var helt säkra på att blåneringen var fördärvad.
Jag har då aldrig blivit förbannad eller upprörd över nått som jag har läst här på forat förut men idag så tycker jag nog att man gick för långt.
Kanske beror det på att jag själv har använt svarven till hjälp vid fjäderbyte, men jag har varit svarvare i snart 15 år så jag vet hur en svarv funkar och vad man kan göra i den.
Fred på forumet vill vi ha!
RoLig skrev:För min del, så "ser jag rött" när nån skriver nåt positivt o webley tracker..
Trevlig helg!
G0LI4T skrev:Du är RoLig, du![]()
Jag gillar ju min Tracker....![]()
men inte för att den skjuter bra, utan för att den är en utmaning att skjuta med
G0LI4T skrev:RoLig skrev:För min del, så "ser jag rött" när nån skriver nåt positivt o webley tracker..
Trevlig helg!
Du är RoLig, du![]()
Jag gillar ju min Tracker....![]()
men inte för att den skjuter bra, utan för att den är en utmaning att skjuta med
HatsanTorpedo155 skrev:Hade det inte varit för den där Goliat så hade det varit ett riktigt trevligt forum det här. Snacka om att vara en besserwisser som vet precis allt,
och som blir grinig som en liten 12 åring om någon säger emot honom. Han hoppar ofta på andra och motsäger dom, och skall rättvisa alla här på forumet. Tycker det är riktigt irriterande! Han må ha mycket kunskap om luftvapen, och ett stort intresse. Men sättet han framställer sig på får mig att må illa!
RoLig skrev:
Javisst, det är en utmaning för psyket...när trycket skrapar o släpar innan till sist pistongen släpper o diabolen lämnar pipan i varierande riktningar..![]()
Hatsan , visst ska man träffa "det svarta" på tavlan....
som jag skrev tidigare så gör man det med en kinapangare för 299 kr, med öppna riktnedel stående utan stöd......
HatsanTorpedo155 skrev:Hade det inte varit för den där Goliat så hade det varit ett riktigt trevligt forum det här. Snacka om att vara en besserwisser som vet precis allt,
och som blir grinig som en liten 12 åring om någon säger emot honom. Han hoppar ofta på andra och motsäger dom, och skall rättvisa alla här på forumet. Tycker det är riktigt irriterande! Han må ha mycket kunskap om luftvapen, och ett stort intresse. Men sättet han framställer sig på får mig att må illa!
hatsan skrev:Ja du!!! Det var närmare ett förslag att göra på det sättet, istället för att använda tex limtvingar.
Som du kanske förstår![]()
. jag menade bara att den inte får bli böjd vid insättning. Det finns säkert
många sätt som det går bra med, men med detta sätt gick det som en dans lungt och fint.
Och inte vet jag om 200 kr var något pris ellerNä... nu ska vi inte vara avunsjuka för att man pratar
positivt om hatsan så fortsätt du att blåsa på med din bössa så är jag nöjd med min.
jonish84 skrev:Äger själv ett hatsan 100x och bytte fjäder genom min egenvikt mot köksgolvetbara och pressa ihop grejerna det. Jag väger förresten 84 kg
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst