Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Lasse skrev:Kan bara hålla med alla åvanstående inlägg.
Likaså är det på tävlingarna/träffarna runt om i landet. Det är ingen som kommer att hacka på den som kommer med ett Gamo, Hatsan eller någon JULA bössa.
Syftet med dessa träffar är att man skall träffa likasinnade. Sedan så spelar det ingen roll om man skjuter bra eller dåligt. Utan att man har roligt.
// Lasse [font=Comic Sans MS]Onsala Luftgevärsklubb[/font]
scratchninja skrev:Jag var ironisk i mitt påstående...och det kanske du också är hehe. Men lika bra att klargöra. Fan ironi funkar inte på nätet när man inte skriver till personer som känner en
scratchninja skrev:Jag var ironisk i mitt påstående...och det kanske du också är hehe. Men lika bra att klargöra. Fan ironi funkar inte på nätet när man inte skriver till personer som känner en
RoLig skrev:scratchninja skrev:Jag var ironisk i mitt påstående...och det kanske du också är hehe. Men lika bra att klargöra. Fan ironi funkar inte på nätet när man inte skriver till personer som känner en
Din ironi funkade ju! Det var bara det att du inte förstod vad max54 skrev..läs hans inlägg igen, han drar ju ett klassiskt gammalt skämt..![]()
Inte konstigt att det blir fel, när den som är ironisk inte förstår när andra är det..
scratchninja skrev:RoLig skrev:scratchninja skrev:Jag var ironisk i mitt påstående...och det kanske du också är hehe. Men lika bra att klargöra. Fan ironi funkar inte på nätet när man inte skriver till personer som känner en
Din ironi funkade ju! Det var bara det att du inte förstod vad max54 skrev..läs hans inlägg igen, han drar ju ett klassiskt gammalt skämt..![]()
Inte konstigt att det blir fel, när den som är ironisk inte förstår när andra är det..
Han kunde förtydliga med en liten rolig gul gubbe typ dennaså hade jag fattat....
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst