Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zeke-cool skrev:Om man ska köpa en HW bössa i cal177 vilken ska man välja![]()
Jag vill nog ha en av de stora modellerna med brytpipa
ogster skrev:HW98:an är ju riktigt trevlig. Hade du tänkt ha den i 10J?
zeke-cool skrev:ogster skrev:HW98:an är ju riktigt trevlig. Hade du tänkt ha den i 10J?
Jag tänkte testa med 10J hur den funkar med det![]()
Annars åker väl ett Maccari kit i bössan om det visar sig att kraften inte räcker till då![]()
![]()
Jag äger bara en HW bössa och det är ett HW97k i cal22 så det skulle var roligt med en HW bössa i cal177.
Och en fördel med cal177 är ju att priset på ammo är hälften mot cal22
Bsa_Airsporter skrev:zeke-cool skrev:ogster skrev:HW98:an är ju riktigt trevlig. Hade du tänkt ha den i 10J?
Annars åker väl ett Maccari kit i bössan om det visar sig att kraften inte räcker till då![]()
![]()
Jag äger bara en HW bössa och det är ett HW97k i cal22 så det skulle var roligt med en HW bössa i cal177.
vart köper du din .22 ammo?? på Progunner skiljer det ca 20kr mellan .177 och .22 sedan finns det ammo som kostar 35/ask och 190/ask men om du letar ordenkligt så kostar ammon nästan lika mycket
G0LI4T skrev:Han fick precis hem en "laddning".
Vet dock inte vilka modeller de va...
HW30 och 50 vet jag att de va, men vilka av dom tyngre vet jag inte..
Besökte honom i går.
Klämde själv på en 98a i går..
Stocken är riktigt "nice".
men den va bra tung.... för mig.. jag får kasta iväg skotten om jag ska orka hålla den still
// Golle
Bsa_Airsporter skrev:dom flesta här anser 4kg e max på en luftpang
öberg skrev:Min HW77 väger strax över 4 hg och efter en 5-10 skott stående är i alla fall jag mör i armarna.
Daniel O skrev:Det man inte har i armarna har man på magen
eller i käften.
No names.
zeke-cool skrev:ogster skrev:HW98:an är ju riktigt trevlig. Hade du tänkt ha den i 10J?
![]()
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot] och 0 gäster