Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
VictorJ skrev:Ska chrona den i morgon så får vi se hur nära 16j den kommer.
Beangan skrev:TX200 har en lite annan variant av beartrapp och man har en hel del sjustermån fram och tillbaka innan den slutar funka, inte som på Pro Sport där den tar tag i pistongens bakkant och man har någon millimeter sjustermån innan den slutar funka.
Larscha skrev:En snabb fråga från en som inte äger en chronograf: om man köper en tx200 från Hurricane, hur nära 10j ligger bössorna på? Kapar Tobbe fjädrarna ungefärligt och godtyckligt lite på måfå, eller ligger det mer jobb bakom?
Frank69 skrev:Var just ute en sväng och tog lite bilder på bössan som den ser ut nu...
Kommer att låta den vara såhär ett tag och skjuta med den i 10J, när jag kommer att jobba vidare med den så kommer det förståss bilder & info.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig.
Frank69 skrev:VictorJ skrev:Ska chrona den i morgon så får vi se hur nära 16j den kommer.
Lyckades du hamna hyfsat rätt???
Larscha skrev:En snabb fråga från en som inte äger en chronograf: om man köper en tx200 från Hurricane, hur nära 10j ligger bössorna på? Kapar Tobbe fjädrarna ungefärligt och godtyckligt lite på måfå, eller ligger det mer jobb bakom?
börne skrev:Larscha skrev:En snabb fråga från en som inte äger en chronograf: om man köper en tx200 från Hurricane, hur nära 10j ligger bössorna på? Kapar Tobbe fjädrarna ungefärligt och godtyckligt lite på måfå, eller ligger det mer jobb bakom?
Tobbe sa till mig när jag hämtade min TX att han brukar kolla så dom ligger rätt då han ju kapat 16J fjädern.
börne skrev:Larscha skrev:En snabb fråga från en som inte äger en chronograf: om man köper en tx200 från Hurricane, hur nära 10j ligger bössorna på? Kapar Tobbe fjädrarna ungefärligt och godtyckligt lite på måfå, eller ligger det mer jobb bakom?
Tobbe sa till mig när jag hämtade min TX att han brukar kolla så dom ligger rätt då han ju kapat 16J fjädern.
Frank69 skrev:Ser bra ut börne!
Jag vill också ha avtrycket lite vridet i sidled (roterat).
Tycker det känns mest naturligt.
Frank69 skrev:Idag kom licensen...
Ca en timma senare var man hos Hurricane och hämtade de delar man behövde för att dra upp bössan i högre hastighet...
Blir kanske i morgon jag börjar skruva...
bössan har i alla fall nu sin egen plats i vapenskåpet...
VictorJ skrev:Kul och bra med licensen!
Vilket kit köpte du?
Kommer den gå i 16j eller FAC nivå?
Jag upplevelse min betydligt mer lättskjuten och harmonisk i 16j än FAC men det har jag ju redan nämt;-).
Vilket sikte är det du har?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster