Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
husis skrev:Lite vinterskytte är ju aldrig fel det heller så varför inte köra en när snön har ramlat ner.
päran skrev:Ja nåt ska vi ordna ,har tänkt mycket på vännen bjosse som har missat en del detta år pga sjukdom o annat så får vi ska fixa så han får tävla med sin typhoon i allefall en 21 måls bana till en tapper hjälte
Batistuta skrev:päran skrev:Ja nåt ska vi ordna ,har tänkt mycket på vännen bjosse som har missat en del detta år pga sjukdom o annat så får vi ska fixa så han får tävla med sin typhoon i allefall en 21 måls bana till en tapper hjälte
Glöm nu inte min ide med FT-mörkerskytte med ficklampaDet kanske blir värsta succén
Batistuta skrev:Glöm nu inte min ide med FT-mörkerskytte med ficklampaDet kanske blir värsta succén
Batistuta skrev:Glöm nu inte min ide med FT-mörkerskytte med ficklampaDet kanske blir värsta succén
johangfx skrev:Jag är lätt på månadstävlingar året om. Och är det bara jag så kommer jag ju som nr 1
päran skrev:Ja nåt ska vi ordna ,har tänkt mycket på vännen bjosse som har missat en del detta år pga sjukdom o annat så får vi ska fixa så han får tävla med sin typhoon i allefall en 21 måls bana till en tapper hjälte
johangfx skrev:? Nu hänger jag inte med..
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster