Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
johangfx skrev:Stress Johan
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
husis skrev:johangfx skrev:Jag tänkte köpa FT kudde.. vet jag är prylbög... men men.. jag husis och tror batistuta också är på en beställning. Vi tänkte brodera namn och logga på dem. Jag har med hjälp av dessa båda herrarna tagit fram en "inofficiell" logga till FT kudden. Någon av dessa 2 tror jag det slutar med. Är det fler som är intresserade så kanske man kan förhandla lite med företaget som gör dem..
Jag röstar på den översta fast med all text svart. Mycket bra initiativ johangfx.
johangfx skrev:Sen är det ny månad nu hi hi
johangfx skrev::) ligger något i vad du säger börne.. kan vara så att jag och min kaffekopp är där redan vid 10-10.30
johangfx skrev::) du får ta med dig och packa upp där annars. Är väldigt intresserad av mtc 8-32 då jag nästan beställde ett idag själv. Ett mtc eller sidewinder får det bli.
johangfx skrev:Tack för idagskall sätta upp 30 tavlor nästa gång och ha kikare med mig så jag slipper springa som en idiot
börne skrev:Batistuta.......
Sån här jag menade att du kan montera i spåret unbder bössan. Finns olika så kolla först upp med Tobbe vilken som passar din FX FT... För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Glömde ju att nämna att det var riktigt jäkla kul att vi utmanade oss i lite stående 50 meters skytte på 40mm spinnern där vi ju faktiskt träffade då & då också
Batistuta skrev:Du knäcker han oss totalt med sina redneckfasoner
johangfx skrev:Börne.. vet av en ganska pålitlig källa att det nog kommer bli en bobcat i .22 billigt på blocket snart
börne skrev:Batistuta skrev:Du knäcker han oss totalt med sina redneckfasoner
Kvittar ju hur vi gör... enligt honom fuskar vi ju ändå
Batistuta skrev:börne skrev:Batistuta.......
Sån här jag menade att du kan montera i spåret unbder bössan. Finns olika så kolla först upp med Tobbe vilken som passar din FX FT... För att följa länken så måste du registera dig.
Du har helt rätt, konstigt att inte tobbe nämnde detta när jag var nere hos honom. Vi diskuterade ju infästningar på min bössa? Han måste ha glömt hur de ser ut antar jag.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst