Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Om detär sant får du ändra i din text, jag gillade den rosa haha.
Men jag har min gamla Sharp och den spöar knappt nån pumpbössa ännu.
PALLE_H skrev:Har du bytt ut delarna eller är de ommålade?
Var får man tag på den här Sharp enova nu för tiden.
Vet att det finns en plastvariant som heter något på n.
sr 500 skrev:Jag köpte en inova på sportwaffen, om du menar China copys. Heter frankonia där. Har haft både trästock, och syntet Inova. -Tungpumpad när man närmar sej 10 pump. Men liten och lätt bössa.
Silwer skrev:Sharp är döda sen 80talet.
Men kopior av dem nästan alltid dock .177 görs i flera asiatiska länder.
Sharp var Japanskt, men som sagt nu är det Kina och Indonesien mfl varianter jag sett, plaststock oftast i stället för trä.
Jag har inte en susning var man hittar en som vill skicka en hit, dels bör de ju då inte ge mer än 10j tex, min.22 ger 25j kanske, de måste ha ansets som rena kanonerna kring 1980.
Det var bra för mig att kopiorna kom, packningar mm pasar på orginalet, min var nämligen död i flera år ich inte en pinal fanns att köpa.
Tomaz skrev:Allt är ju relativt förståss, stålrundkulor är inget för precisionsskytte, men enligt mina erfarenheter så är det stor skillnad i hur mycket bb guns sprider beroende på ammosorten. Walther premium stålrundkulor är det bästa jag testat och har funkat i allt....nästan. ..Det finns en del bb guns där ute som sprider onödigt mycket oavsett vad man laddar med...tex walther ppk. Kort pipa och blowback ska man nog välja bort om man är ute efter att träffa hyfsat med bb guns..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst