Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:börne skrev:päran skrev:Max 10x förstoring .
Fast paralax -tejpas med mask tejp innan start .
Bössan är redan förberedd![]()
Visst blev det snyggt![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ska bli spännande att avståndsbedömma enbart med ögonen
![]()
![]()
![]()
Tyvärr måste jag meddela att du använt fel tejp. I reglerna står det gaffatejp och ska viras runt både sikte och bössa med ett hundratal varv![]()
![]()
päran skrev:tejpas med mask tejp innan start .
Deichenpoff skrev:läser man det finstilta står det att man ska ha engelsk jakt utstyrsel .......
päran skrev:Hoppas Pelligrini har koll på bössan o bjosse har hw97an klar för denna tävlingen är som gjord för dom![]()
börne skrev:Dagens skratt bjöd janned på... han hade fått till hamstern på sin lånade värstingGamo perfekt![]()
janned skrev:Hade för dagen fixat en ny hamster till bössan, med de gick käpprätt åt skogen ändå!!
Jag skyller på hamstern helt enkelt![]()
börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:
Nu när jag på morgonkvisten satt och tittade igenom bilderna från gårdagens mycket trevliga tävling, slog det mig att jag kanske upptäckt vad som "gick fel" med din hamster. Du har ju monterat den bak och fram, den såg ju inget!!
Pellegrini skrev:janned skrev:Hade för dagen fixat en ny hamster till bössan, med de gick käpprätt åt skogen ändå!!
Jag skyller på hamstern helt enkelt![]()
För att följa länken så måste du registera dig.börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Nu när jag på morgonkvisten satt och tittade igenom bilderna från gårdagens mycket trevliga tävling, slog det mig att jag kanske upptäckt vad som "gick fel" med din hamster. Du har ju monterat den bak och fram, den såg ju inget!!
börne skrev:Verkar som det kommer att blåsa rätt bra imorrn också. NV 9 (15) m/s, nån som ska till banan ändå?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster