Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
sigge63 skrev:börne skrev:Har ju 18 årig Bowmore hemma men det kom jag inte på förrän jag såg dettamen nu är jag så pass onykter att jag INTE kommer börja smutta på den dyre f*n
bra val att spara den till ett bättre tillfälle
börne skrev:sigge63 skrev:börne skrev:Har ju 18 årig Bowmore hemma men det kom jag inte på förrän jag såg dettamen nu är jag så pass onykter att jag INTE kommer börja smutta på den dyre f*n
bra val att spara den till ett bättre tillfälle
Ärligt talat är det gött med en rödvinsfylla ibland, man blir så skönt soft i skallen
börne skrev:Blev lite skytte idag då jag & päran fick ett ryck igår kväll & bestämde oss för att hälsa på våra vänner från Björnstorp. Var riktigt skoj att skjuta ute igen, blir det inte kallare till nästa helg blir det ute för min del![]()
Soda skrev:ELGRILL!!?? Det är väl inte tillåtet?
Per ivar skrev:Men...det ...var... Trumvirvel.......................................ute 50 m.![]()
börne skrev:Är lite sugen på att panga ute imorrn, nån annan som känner för det?
Roligare om man slipper sitta där ute helt ensam. Söndagens utomhusskytte i Björnstorp gav mersmak, man märkte hur mycket man saknat längre avstånd & vad svårt det var att träffa efter en massa 10 metersVar ioförsig en jäkla vind.
janned skrev:päran skrev:inget skytte för min del -influensa
Krya på dig, kompis!!
janned skrev:Vi sköt så att reduceringsbrickan blev alldeles skålformad!!
johangfx skrev:Ja då var man sjuk med då... ha en trevlig lördag så ses vi nästa gång istället.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst