Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:johangfx skrev:Ja då var man sjuk med då... ha en trevlig lördag så ses vi nästa gång istället.
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Jobbade i måndags sen har jag legat hemma i nån influensa, men tänkte dit & få lite friskluft idag![]()
Krya på dig.
börne skrev:Inte många bilder idag... bara en![]()
AT44 sköt stående med sin Steyr & vad jag förstod tyckte han inte det gick så bra som det brukar idag, sen visade han denna, 5 skott![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Vad jag inte fattade var att han sköt stående på fyra av dom fem ringarna & detta var tydligen sittande med stöd så jag blev fruktansvärt imponerad först då jag trodde detta ockå var stående & tyckte det var en grym förbättring mot dom andra fyra ringarna![]()
Jag & Batistuta körde en del stående på fallmål med reducerad träffyta till 10mm & det gick relativt bra, vi träffade väl c:a var tredje skott.
Päran & Soda kom & hälsade på & sköt lite ute innan det blev kaffe i salongen.
AT44? skrev:Det är alltid roligt att skjuta fem skott så tätt att man kan hänga en oskjuten diabol i hålet. (Även om dessa skott var skjutna sittandes med stöd).
Skjut & Njut!
börne skrev:Högg chefen direkt i morse ang sponsring men tyvärr hade han satt en gräns inom kommunen vilket jag väl kan förstå. Annars hade han inte sett nåt problem med att bidra med en slant så tänkte bara uppmana alla att fråga, är nog vanligare än man tror att firmor sponsrar lokala föreningar. Lars min chef sponsrade några stycken sa han.
Försökte locka med att firmans namn kommer att synas men han höll fast vid kommungränsen
Soda skrev:Dessutom ligger Skåne i Danmark!
börne skrev:Vem är Carlberg, någon jag träffat?
Batistuta skrev:börne skrev:Vem är Carlberg, någon jag träffat?
Det tror jag, min gamle kompis med HW 97 och guldblinget
johangfx skrev:Funderar på att ta med min dotter 6år på lördag. Finns det någon bra prova på bössa på klubben? Hon fixar inte sikte och bobcat så bra.
Batistuta skrev:johangfx skrev:Funderar på att ta med min dotter 6år på lördag. Finns det någon bra prova på bössa på klubben? Hon fixar inte sikte och bobcat så bra.
inomhusbössorna med diopter kanske?
janned skrev:Inget skytte för mig imorron...frugan o jag ska till Malmö och möta Jesus!!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster