Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Inget skytte för mig imorron...frugan o jag ska till Malmö och möta Jesus!!
päran skrev:janned skrev:Inget skytte för mig imorron...frugan o jag ska till Malmö och möta Jesus!!
Lever han ?
Ni får ringa så kommer jag o öppnar
janned skrev:frugan o jag ska till Malmö och möta Jesus!!
börne skrev:janned skrev:frugan o jag ska till Malmö och möta Jesus!!
Ta det nu lugnt på hotellrummet
janned skrev:Aldrig i livet!!!!!!!Nu eller aldrig....
Batistuta skrev:Ett problem finns, ska vi in i kasunen och ha en föreningsbössa så kommer jag inte in där. Tänkte på Johans tös.
börne skrev:Precis snackat med päran & han messar Johan så löser dom det
Batistuta skrev:Sedan utmanade jag börne på racing men han var inte intresserad och sa att han måste värma upp motorn innan han kan rejsa. Jag tror han var rädd för att jag skulle ta han med min supersnabba S60
börne skrev:Batistuta skrev:Sedan utmanade jag börne på racing men han var inte intresserad och sa att han måste värma upp motorn innan han kan rejsa. Jag tror han var rädd för att jag skulle ta han med min supersnabba S60
![]()
Jag är bara rädd om min motor, att varva en motor med kall olja är aja baja. Men hade du svängt efter mig hade jag antagligen inte kunnat låta bli, jag var redan i raceläge på grusvägen. Min morsa har en V70 -01 med samma motor som din, även det en aut & kan säga att den har inte en chans.
päran skrev:Har till och med tvättat bilen idagthumbupp
päran skrev:Kan ju se när man hämtat den andra bilen
Batistuta skrev:Sedan utmanade jag börne på racing men han var inte intresserad och sa att han måste värma upp motorn innan han kan rejsa. Jag tror han var rädd för att jag skulle ta han med min supersnabba S60
janned skrev:Jag håller med du!!! Utomhusskytte och grillning, nu är det dags!!!
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster