Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Superbee skrev:Nice!
Hur många bössor har ni onsaladårar egentligen?
Superbee skrev:Nice!
Lasse skrev:Superbee skrev:Nice!
På 7 st medlemmar i klubben har jag för mig att det är 34 bössor
Superbee skrev:hahaha ni måste ha snälla/inga fru/ar![]()
marhol skrev:Snygga sandaler! Jag känner en som har ett par likadana sandaler o han tycker att dom är ganska sköna på sommaren för det blir inte så varmt om fötterna och då slipper man ju svettas å det är ju bra för omgivningen och för en själv oxå för den delen jag funderar på att köpa ett par likadana sandaler men jag kan inte bestämma mej om jag ska ha bruna eller svarta eller kanske mörkgråa... vad tycker du... för när jag går i affären och tittar så ser dom så fina ut när dom står på rad i hyllorna just därför så får jag beslutsångest å kan inte bestämma mej för vilken färg som jag ska köpa... kanske ett par ljusgråa blir bra... fast dom kanske blir smutsiga fortare än ett par svarta å det är ju inte så roligt att ha smutsiga kläder för det har min mor fostrat mej till att inte ha så det får nog bli ett par svarta tror jag... bara det inte blir för varmt med svarta sandaler om jag ska vara ute i solen mycket för då är ju hela vitsen med sandaler förlorad oj oj oj vad svårt detta va att bestämma sej om jag skulle ju kunna köpa ett par svarta på öppet köp till våren å känna om det blir för varmt för i så fall så kan jag ju alltid byta ut dom mot ett par ljusgråa nä föresten det går ju inte det får bli ett par bruna... ja nu har jag bestämt mej bruna får det bli tror jag!
Snygg bössa föresten! Det menar jag verkligen![]()
Förlåt kunde inte luta bli![]()
ubbe skrev:Grattis lasseOch glöm inte att sikta 5cm åt höger
Superbee skrev:Lasse skrev:Superbee skrev:Nice!
På 7 st medlemmar i klubben har jag för mig att det är 34 bössor
hahaha ni måste ha snälla/inga fru/ar![]()
lindfors skrev:Jag har ingen fru, så jag har åtta (luft)bössor...
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster