Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Då och då så dyker det upp personer som fixar 2snabba inlägg för att kunna sälja prylar på forumets köp och sälj avdelning.
Kanske är det en idé att höja ribban lite, då den i första läget väl ändå är till för de aktiva forums deltagarna.
Såg även att en del inte luftvapen relaterade prylar dyker upp...![]()
Sådant har ju i alla fall inte tidigare varit tillåtet... (finns ju andra ställen att sälja sådant på)
Annars så tycker jag att köp och sälj fungerar riktigt bra... pålitliga och kända säljare/köpare handlar ju en hel del här.
Och det känns som ett tryggt och seriöst ställe att bedriva handel på!
Så det har ni lyckats bra med!
Bsa_Airsporter skrev:jag är nog med på Riqe's förslag fast 30 dagar annonseringsförbud =) just pga att man inte ska kunna bli medlem och samma dag lägga upp en annons.
Misstänker att det är nåt liknande han menar men reagerade på 30 dagars registreringstid
Leopold skrev:Använd gärna forumfunktionen för att lämna omdöme i era roller som säljare och köpare, det kan underlätta för folk men ska givetvis tas för vad det är i vanlig ordning.
milo2013 skrev:FRANK69 verkar sälja pcp gevär från egen butik och det är klart att han blir drabbad av begagnatmarknaden
Martin skrev:Leopold skrev:Använd gärna forumfunktionen för att lämna omdöme i era roller som säljare och köpare, det kan underlätta för folk men ska givetvis tas för vad det är i vanlig ordning.
Har ni nån speciell för försäljning, eller..?
Leopold skrev:Martin skrev:Leopold skrev:Använd gärna forumfunktionen för att lämna omdöme i era roller som säljare och köpare, det kan underlätta för folk men ska givetvis tas för vad det är i vanlig ordning.
När du lämnar omdömen via den där funktionen i menyraden längst till höger - block&penna - så anger du om personen du lämnar omdöme för var säljare eller köpare i affären (eller om det var en bytesaffär).
milo2013 skrev:FRANK69 verkar sälja pcp gevär från egen butik och det är klart att han blir drabbad av begagnatmarknaden
Martin skrev:Leopold skrev:Martin skrev:Leopold skrev:Använd gärna forumfunktionen för att lämna omdöme i era roller som säljare och köpare, det kan underlätta för folk men ska givetvis tas för vad det är i vanlig ordning.
När du lämnar omdömen via den där funktionen i menyraden längst till höger - block&penna - så anger du om personen du lämnar omdöme för var säljare eller köpare i affären (eller om det var en bytesaffär).
QUE!? Var hittar jag detta?
Silwer skrev:Finns inget lagkrav på dykcert.
Men jag förstår hur du menar, flera av de här vill ju gärna påstå sånt.
Man ska inte få fylla tuberna där osv för man har inget cert, skit på sig imo.
Etienne skrev:Oj, det rasslade till lite bland mina omdömen nu också efter den här tråden.![]()
Känns bra just nu, här uppe på toppen av topplistan
Silwer skrev:Etienne skrev:Oj, det rasslade till lite bland mina omdömen nu också efter den här tråden.![]()
Känns bra just nu, här uppe på toppen av topplistan
Menar du att du bryr dig i den skiten?
Jag tycker idén var värdelös bara
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster