Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
johangfx skrev:Har någon en adress som man kan slå in i en gps så jag kan se hur långt det är för mig?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Beangan skrev:Kan hon inte planera in lite ledigt såpass långt i förväg är det inget vidare bra jobb.
johangfx skrev:Oskarshamn?
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Beangan skrev:Så trist, man tycker ju att man ska kunna få någon dag utan några bekymmer, flera veckor är förståligt
öberg skrev:Maken till eldsjäl har jag nog sällan skådat!![]()
Den som delar kudde med en sådan kvinna skall tacka sankte pär för livets nektar! (sorry tappa focus lite)
Är det någon som passera Skaraborg på vägen upp eller skall jag satsa på SJ? om det blir ledigt från arbetet!
Men med SJ får man ju åka 3-5 dagar innan för att va säker på och komma fram i tid
öberg skrev:Maken till eldsjäl har jag nog sällan skådat!![]()
Den som delar kudde med en sådan kvinna skall tacka sankte pär för livets nektar! (sorry tappa focus lite)
Ulf skrev:öberg skrev:Maken till eldsjäl har jag nog sällan skådat!![]()
Är det någon som passera Skaraborg på vägen upp eller skall jag satsa på SJ? om det blir ledigt från arbetet!
Men med SJ får man ju åka 3-5 dagar innan för att va säker på och komma fram i tid
ÖBERG :
Fixa det som en tjänsteresa ang ditt jobb.!
Du har ju yrkeskollegerna Johan & Seved ett stenkast från mej, ni behöver ju träffas och utbyta erfarenhet en stund innan festen![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Martin skrev:Ulf skrev:öberg skrev:Maken till eldsjäl har jag nog sällan skådat!![]()
ÖBERG :
Fixa det som en tjänsteresa ang ditt jobb.!
Du har ju yrkeskollegerna Johan & Seved ett stenkast från mej, ni behöver ju träffas och utbyta erfarenhet en stund innan festen![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Öbbe har väl bytt yrkesinriktning å det senaste...angående detta med kollegor....men skall Öbbe upp!då måste man ju nästan vara på plats själv...
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst