Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Geronimo skrev:Angående Bear Trappen kan ngn utveckla, är det krångligt o är det ngn annan typ av säkring också?
Wallace skrev:Tycker att den kortare HC varianten ser anus ut! Får helt fel proportioner enligt mig. Det var inte helt oproblematiskt att få en vänster bössa från Hurricane. Det gick inte. Efter onödigt många mail utan progress, över lång tid valde jag att beställa via BAR. Inga problem alls.
Silwer skrev:Jag har dock lite svårrt att fatta varfär PS har en glidring extra och TX har nån form av plastbuttons på den i stället.
börne skrev:Nu vet jag vad det är.på PS sitter det en likadan delrinring på komptuben som på bakre delen av pistongen.
Wallace skrev:Tycker att den kortare HC varianten ser anus ut! Får helt fel proportioner enligt mig. Det var inte helt oproblematiskt att få en vänster bössa från Hurricane. Det gick inte. Efter onödigt många mail utan progress, över lång tid valde jag att beställa via BAR. Inga problem alls.
Wallace skrev:Det finns ingen större ekonomisk vinst med att beställa från BAR. Om Tobbe kan leverera så skulle jag beställa av honom. Mycket enklare med framtida support.
Don Tomaso skrev:Tobbe har gott om vänsterbössor hemma, AA levererade fel så han sa att han har så det räcker "livet ut"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster