Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
martinw skrev:Vad händer om man dyker upp med en 10j bössa och vill skjuta max16j-klassen?
Tänker mest på att det krävs licens...
martinw skrev:Om ni tänker skjuta gevären i kronograf bör det framgå tydligt hur ni tänkt er att det ska gå till, oavsett klass, halvtrist att åka bil en dag för att sedan få vända hem utan att få skjuta.
Att enkelt hänvisa till att man får ställa ner på plats är ingen höjdare, trist att skjuta ett gevär som inte träffar.
martinw skrev:Kan du berätta lite om hur ni genomför kontrollen?
Tänker mest på vilken ammo, vilket avstånd, vilken krono, vem laddar, vilken energi, kollas alla klasser...
Vad händer om man går över gränsen?
Vill inte verka jobbig, men det känns enklast att lösa innan man åkt 35mil.
Om du vill ha hänvisning till lösningen att skruva mer på plats så kan man ju tex titta på de sista årens vm.
martinw skrev:Detta är svårt, vore enklast om förbundet drog upp riktlinjer, speciellt nu när det är ett äkta mästerskap för första gången.
Japp, jag är jobbig
Batistuta skrev:martinw skrev:Detta är svårt, vore enklast om förbundet drog upp riktlinjer, speciellt nu när det är ett äkta mästerskap för första gången.
Japp, jag är jobbig
Där håller jag med dig, jag har ingen aning om Anders Günther har några tankar om ämnet men det känns som om detta ämne kommer upp till varje tävling, men vid tävlingarna är det oftast en liten bisak.
Du får vara lite jobbig
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster