Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Oden skrev:Jag sköt mycket med gamla sortens Gamo hunter och dom träffade där dom skulle, f.ö svampar de upp sig väldigt bra, har rätt många askar kvar och kan kränga en om du vill testa dom. De här bössorna har ju en Webley pipa(läs U.K) och när så är fallet brukar man ju säga U.K ammo till U.K vapen men då finns det ju inte så mycket att välja på.
ogster skrev:Kan kolla vad jag har här hemma så kan jag sätta ihop ett litet provkitt med diaboler.
Jsb king och ftt brukar annars va säkra kort.
Oden skrev:Du lär ju iaf få en rejäl biceps med den armen du laddar med
Silwer skrev:En underlig sak tycker jag är att Patriotens .25 pipa inte är som Eclipsens trots att de tillverkades under samma tid, Eclipsens är trång i pipan som fasen.
Varför göra olika pipor i samma kaliber?
Silwer skrev:Ok, jag har en Eclipse mk2 och den fanns ju samtidigt med Patrioten och pipan är så trång att man inte kan ladda tysk .25 ammo ens.
Undrar hur de är på Longbow tex.
Iaf är det ett skit tat hitta vettig ammo för Eclipsen, man är rätt less på Milbro Rhino.
Silwer skrev:Va bara på ett ställe?
Det står ju att man alltid ska fråga efter de där
Och ,nej jag visste inteens att de fanns.
Är de något underderdimensonerade då tro?
Rhino har för kass jämnhet i tillverkningen även om de ju går att skjuta, det är problemet med dem, nu börjar man ju bli bortskämd med vettig ammo för allt man har.
Callmenobody skrev:Silwer skrev:Ok, jag har en Eclipse mk2 och den fanns ju samtidigt med Patrioten och pipan är så trång att man inte kan ladda tysk .25 ammo ens.
Undrar hur de är på Longbow tex.
Iaf är det ett skit tat hitta vettig ammo för Eclipsen, man är rätt less på Milbro Rhino.
Har du provat "Marksman"?
En röd pappask, jag har bara sett de på ett ställe så de hör nog inte till de vanligaste.
Som dessa fast .25 då.
Silwer skrev:Obegripligt varför nån tror att byte till gasfjäder har nån som helst fördel på den här bössan, sagor.
Silwer skrev:Obegripligt varför nån tror att byte till gasfjäder har nån som helst fördel på den här bössan, sagor.
Callmenobody skrev:Silwer skrev:Obegripligt varför nån tror att byte till gasfjäder har nån som helst fördel på den här bössan, sagor.
Kanske det, oavsett så återstår det att ses när jag väl lyckas att ladda åbäket
Skickat från min D5503 via Tapatalk
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster