Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Men om du fått ur fjädern har du väl fått ur resten av grejorna nu?
Leopold skrev:Är mätfel uteslutet?
Furby skrev:Byt fjäder och skjut i kronograf igen.
gubbe skrev:Furby skrev:Byt fjäder och skjut i kronograf igen.
Jag ska prova med packningen först. Drar mig lite för att sätta i en ny fjäder så här nära inpå tävling.
Batistuta skrev:Jag tycker inte du ska göra någonting, lägg ner ditt skytte och låt någon annan vinna någon gång
gubbe skrev:Furby skrev:Byt fjäder och skjut i kronograf igen.
Jag ska prova med packningen först. Drar mig lite för att sätta i en ny fjäder så här nära inpå tävling.
gubbe skrev:
Ny puffer och pip packning, gammal fjäder. Stadigt 196 m/s med Express. Lagom marginal 10J.![]()
Jag tror att puffern som satt i helt enkelt släppt små bitar ut genom transferporten och dom har i sin tur kommit i kläm mellan pipan och packningen. Det har i sin tur fått till följd att det blivit märken i plasten och där har trycket läckt ur.
thorgus skrev:Gôtt att det funkar igen
Leopold skrev:Gött att det löste sig!
Skickat från min LT26i via Tapatalk
gubbe skrev:Ny puffer och pip packning, gammal fjäder. Stadigt 196 m/s med Express. Lagom marginal 10J.![]()
Jag tror att puffern som satt i helt enkelt släppt små bitar ut genom transferporten och dom har i sin tur kommit i kläm mellan pipan och packningen. Det har i sin tur fått till följd att det blivit märken i plasten och där har trycket läckt ur.
joelleo skrev:Den har serienummer 144697, vilken årsmodell är det?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst