Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:Vi hade ett styrelsemöte igår och då kom vi fram till att vi även tar in BR 50 meter 22 L/R också på tävlingen![]()
Datumet är också spikat![]()
Jag ska inom kort försöka få till en inbjudan mm. Välkomna
IcemanCharlie skrev:Batistuta skrev:Vi hade ett styrelsemöte igår och då kom vi fram till att vi även tar in BR 50 meter 22 L/R också på tävlingen![]()
Datumet är också spikat![]()
Jag ska inom kort försöka få till en inbjudan mm. Välkomna
Inom kort är förbi snart![]()
Ser inget på er hemsida om tävling eller datum![]()
Är det någon tävling eller har jag missuppfattat något![]()
Kommer gärna om ni är på G
parabola skrev:Vilken tid är det?
Batistuta skrev:parabola skrev:Vilken tid är det?
Vi kör igång kl 10:00.
Jazz skrev:Kom just på att vi har lerduve skytte på lördag i klubben, så tyvärr
Batistuta skrev:Jazz skrev:Kom just på att vi har lerduve skytte på lördag i klubben, så tyvärr
Skit i lerduvorna Jazz, ta med dig Görgen också
IcemanCharlie skrev:Batistuta skrev:Jazz skrev:Kom just på att vi har lerduve skytte på lördag i klubben, så tyvärr
![]()
![]()
Nitro skrev:IcemanCharlie skrev:Batistuta skrev:Jazz skrev:Kom just på att vi har lerduve skytte på lördag i klubben, så tyvärr
![]()
![]()
Håller med![]()
Jag och Alfred räknar också med att komma![]()
Det finns bara PCP klasser, men att ställa upp med FWB 300 i 10J PCP klassen kan väl inte vara något hinder hoppas jag.
Jazz skrev:Nja de är sista inför jakt provet. Men visst är det frestande. Jag vet inte om du han se men jag skrev först i inlägget att jag skulle komma, men ok sorry, det skulle varit kul.
janned skrev:Vi kommer inte att ha någon matförsäljning.....möjligtvis lite dricka o kaffe!! Men vi kör igång grillen så det är bara att ta med själv vad som önskas att slänga på grillen om man vill det!
Lite info bara så vi inte får en massa hungriga och griniga skyttar....det är inte bra!!
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster