Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johanna skrev: Mulleskolans tävling med slangbellor!
janned skrev:gubbe skrev:Johanna skrev:Stötta helt enkelt de som engagerar sig i att ordna tävlingar!
Bra sagt.
Mycket bra sagt, för anordna en tävling är ingen "dans på rosor",om de ska bli lite vettigt av det!!
Beangan skrev:Inte FT som är problemet, all byråkrati som blivit runt det.
grym skrev:mitt lilla försök för en liten test var två saker, det ena om det funnes många intresserad att prova en enkel jaktstigsform, det andra var att se hur många som som är aktiva för en sådan sak, nu finns det ju mera aktiva än på detta forum, men det var värt ett försök
grym skrev:för min del är luftgevärsskyttet något som ligger på den låga nivån av mitt skytte,
grym skrev:Beangan skrev:Inte FT som är problemet, all byråkrati som blivit runt det.
det där är ungefär som jag tycker
för min del är luftgevärsskyttet något som ligger på den låga nivån av mitt skytte, något som jag vill ha enkelt och smärtfritt för att jag tycker det är kul, det finns andra skytteformer som kräver mera tid och omsorg
mitt lilla försök för en liten test var två saker, det ena om det funnes många intresserad att prova en enkel jaktstigsform, det andra var att se hur många som som är aktiva för en sådan sak, nu finns det ju mera aktiva än på detta forum, men det var värt ett försök
hur som helst, jag tror att en framtid är mera beroende på att det finns ett gott underlag i aktiva föreningar som håller enkla tävlingar , kalla det vad som helst, än att det ska gå via skyttekort, tävlingslicens och svsf, det sistnämnda har verkligen visat hur bra dom lyckats med att få ett aktivt skyttesverige, not
jtj skrev:hej orkar inte läsa hela tråden
ordna du någon jaktstig idag eller
eller har i redan börjat
börne skrev:losdrivare skrev:Att skylla på att någon annan har förstört sporten börjar kännas rätt gammalt nu, och ärligt talat - hur stor skillnad är det egentligen?
Det är dags att släppa det här gamla grollet och gå vidare. Hur länge kan man sura egentligen?
Superbee skrev:...de medlemmar jag pratat med verkar lite oroliga över att det är för få personer som har intresse av luftgevärsskytte.
Diskussionerna är verkligen i sin linda men, skadar nog inte att jag informerar lite här.
Hur tror ni att intresset är för "vår typ av skytte" i de krokarna av landet?
Ska prata med klubben nästa vecka (styrelsemöte), hoppas de nappar!
Superbee skrev:Jag funderar på att samla ihop ett gäng efter semesterperioden
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster