Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:janned skrev:börne skrev: Vad jag förstod på janned så var han också sugen på lite extra pang. men det var vad som sas innan vi skildes åt i lördags, kan ju ändrats sen dess.
Hinner jag bara allt i trädgården imorron så kommer jag på fredag, lita på de!!
Batistuta skrev:Då är vi tre iaf![]()
börne skrev:Batistuta skrev:Då är vi tre iaf![]()
Då blir vi 5st då jag lyckats locka med Janne & FelixVi kommer vid 11:00.
Dessutom ska det ju bli lite vind idag
janned skrev:Förenade nytta med nöje idag på banan! Målade alla målen till tävlingen innan alla andra kom! Sedan lite träningsskytte på de...så de har varit en bra dag!!Bilder kommer säkert sen, när börne, våran fotograf kommit hem!!
Batistuta skrev:Börne min antagonist i allt tog tillfället i akt och gjorde narr av min noggrannhet och förmåga att skriva fint.
![]()
![]()
Deichenpoff skrev:men det var givetvis på en jobbvecka.
börne skrev:Deichenpoff skrev:men det var givetvis på en jobbvecka.
Tråkigt...
börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Pellegrini skrev:börne skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ser ut som ni haft en kämpig dag![]()
" Äntligen vår"
börne skrev:Hur blir det imorrn... nån som ska skjuta? Jag var lite sugen på det igår men är lite tveksam just nu faktiskt. 10 - 11 m/s i byarna enligt smhi.
Får bestämma mig imorrn, se om man får nån indikation på intresse här först
Batistuta skrev:börne skrev:Hur blir det imorrn... nån som ska skjuta? Jag var lite sugen på det igår men är lite tveksam just nu faktiskt. 10 - 11 m/s i byarna enligt smhi.
Får bestämma mig imorrn, se om man får nån indikation på intresse här först
Jag ska ner till banan med brorsönerna imorgon för att de ska få skjuta in bössan de ska använda på tävlingen. Ingen aning hur länge men vi kommer 11:30
janned skrev:Jag tar nog en tur till banan ja me idag
börne skrev:
Alla såg mest ut så här idag då det var rena komedin ett tag då Batistuta höll ett jäkla liv, han hade fullt upp med att få sin brorson att göra som han sa![]()
Nu gör du så här................
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster