Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Superbee skrev:Klokt val, annars hat Hurricane den återproducerade 2250 med stålbreech till vettigt pris, så får du kikarsikte och en långpipa med från början, saknas bara hipac för 2250 så är du ju hemma
Hipac köper man billigt om man googlar på powermax hipac
tomryb skrev:Köpte själv en 2250XL + Hipac har lyckats skjuta 7skott ,2skott i förra veckan sköt loss främre packningen på ventilen (face seal) rev bössan sköt ytligare 5 skott till idag sedan gick min Gmac steel bolt long av .... Hoppas du gillar att skruva. Köp även ett rebolt kit skruvarna som sitter standard är verkligen skit = amerikansk kvalite
tomryb skrev:Jag kanske bara haft otur men fjädern till Hipacen är nog i hårdaste laget. Var även försiktig med att fylla för högt tryck i Hipacen då skruven som håller ventilen är ganska klen .......och du vill inte få ventilen i plyttet.
Dr_Phreak skrev:Jag har en P- Rod i karbinutförande, är faktiskt väldig nöjd med den. Mindre, lättare och smidigare än Marauder geväret. Båda i .22 kaliber. Kanske inte lika bra precision i P- Roden men det kanske har med att göra att M- roden inte är lika känslig vad det gäller ammunition. Båda Marauders jag har skjuter bättre än vad jag kan göra.![]()
Eftersom den inte längre går att få tag på i Sverige längre och att jag inte vill importera den själv så köpte jag den begagnad. Killen jag köpte den av sa att han hade beställt den från USA fast utan hammarfjädern och att den då gick som delar till luftgevär. Om det är sant eller inte har jag inte en aning om. När jag köpte den så satt original hammarfjäder i men jag gjorde en BHB mod ( För att följa länken så måste du registera dig.) på min och har ställt in den på knappt 10J från pipan.
Såhär ser den t idag.
För att följa länken så måste du registera dig.
PLUTTE skrev:Jag hoppas de nu kommer då Crosman öppnar ett distrubitionscenter i Danmark
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst