börne skrev:Inga fler som tagit bilder
Jodå, jag viftade också lite med kameran, har bara inte haft tid att lägga upp bilderna. Tur jag vaknade onödigt tidigt idag....
För att följa länken så måste du registera dig.Morgonsamling.
För att följa länken så måste du registera dig.Eventets utsedda hovfotograf; Börne in action.
För att följa länken så måste du registera dig.Den så omtalade kronografmätningen, som fortlöpte helt utan problem. (vad jag vet iaf)
För att följa länken så måste du registera dig.Grupperna börjar sättas ihop, tillrest; inte helt okänd Värmlänning i (spänd?) förväntan.. (Thomaz.)
För att följa länken så måste du registera dig.Leopold vid "vår" första station.
För att följa länken så måste du registera dig.Blackpowder vid protokollet.
För att följa länken så måste du registera dig.Martin från Onsala laddar.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Väldigt varierande natur vid stationerna.
För att följa länken så måste du registera dig.En, i mitt tycke, av dom naturskönaste stationerna
För att följa länken så måste du registera dig.Blackpowder siktar in sig, vilket han brukar lyckas ganska bra med... Onsalas T-shirt kan kanske va lite farlig att bära under en
FT- tävling...
För att följa länken så måste du registera dig.Vy bakåt över banan, verkligen tur med vädret. Nästan lite försommarkänsla
För att följa länken så måste du registera dig.Inte helt okänt fenomen i skyttekretsar, korv i olika grader av förkolnad
För att följa länken så måste du registera dig.Thorgus snackar skytte med Josefin, Janned avnjuter korv
För att följa länken så måste du registera dig.Mer "Värmlänning"- denna gång Kapten Kamin. offire i diskussion med das kapitan och parabola.