Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Fredrik R skrev:Gjorde ett nytt shroud till Bobben.
Smurfen skrev:Men hur svarvar du i kolfiber? :O Svarvar du först i något annat och täcker med kolfiber, eller är det riktigt kolfiber?
johangfx skrev:En sådan skulle man kanske beställa av dig
Skickas från min iPhone via Tapatalk
1qaz1qaz skrev:Snyggt!!!
Fredrik R skrev:johangfx skrev:En sådan skulle man kanske beställa av dig
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Bara PMa mig [WINKING FACE]
snyggtNitro skrev:Börjar bli en del bössor nu och en hel del bulor. Jag var trött på att inte ha ordning på prylarna, så jag gjorde ett vapenställ med hyllor för ammo. Skulle dock behöva några hyllor till om man vill ha riktig ordning med ammon uppdelat i olika batcher och storlek typ 4,50-4,51 osv samt 5,50-5,51. Det blir många burkar.
Där finns plats för två bössor till, men det blir nog på licens nästa gång och då får det ju bli i skåpet istället.
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev: förrutom när jag fick hjärnsläpp på ett kort mål
börne skrev:Nu kan man ta bort & dit den smidigt.
gubbe skrev:Bra.
Silwer skrev:Inte dum, jag gjorde en med träbitar och gängstänger hahaha, men jag använde den aldrig sen iaf.
Tänk på att inte alla vapen har en bakdel du pressar in med fjädern så man kan behöva en roterande moj bak, men det går ju fortfarande att lägga till på din, att jag tog trä var för att jag var rädd att ev skrapa blånering och sånt när man har mekaniken ilagd och ska pressa, det kan ju som bekant var en jäkla vikt.
poho skrev:... nylonring som styrning i bakkanten på pistongen.
Jag upptäckte att den tappat fart så nu hoppas jag gammla Bettan blir som förr igen![]()
poho skrev:Bytt ut en sliten pistongpackning på HW 30 och passade på att svarva till en nylonring som styrning i bakkanten på pistongen.
Jag upptäckte att den tappat fart så nu hoppas jag gammla Bettan blir som förr igen![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
poho skrev:passade på att svarva till en nylonring som styrning i bakkanten på pistongen
Fredrik R skrev:Gjorde ett nytt shroud till Bobben.
50gram lättare blev den.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster