Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Ulf skrev:Torsk på Tallin
collectors edition
Ulf skrev:Torsk på Tallin
collectors edition
Ulf skrev:Islossning, våryra, säsongssstart......kärt barn har många namn![]()
Min lokala handlare hade idag avspark för fiskesäsongen och avslut för jaktsäsongen, där en mängd varor reas ut till hugade spekulanter.
Undertecknad passade på att utöka lagret med ytterligare 5 "tuber" med världens bästa vapenolja.
Nu har jag totalt förutom dessa ett lager som räcker 5 mansåldrar, om man vapenvårdar 4 bössor /dag![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Ulf skrev:Islossning, våryra, säsongssstart......kärt barn har många namn![]()
Min lokala handlare hade idag avspark för fiskesäsongen och avslut för jaktsäsongen, där en mängd varor reas ut till hugade spekulanter.
Undertecknad passade på att utöka lagret med ytterligare 5 "tuber" med världens bästa vapenolja.
Nu har jag totalt förutom dessa ett lager som räcker 5 mansåldrar, om man vapenvårdar 4 bössor /dag![]()
Ulf skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Ulf skrev:Å jag har importerat denna själv , hela vägen från Umeå , levererades till dörren igår![]()
Ulf skrev:Å jag har importerat denna själv , hela vägen från Umeå , levererades till dörren igår![]()
Väntar på en helt annan kikare som ska få tjänstgöra på den när den anländer.
börne skrev:Ulf skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Mums... den är vacker, sen gör det inget att den säkert går lika bra som den är vacker
gubbe skrev:Ulf skrev:Å jag har importerat denna själv , hela vägen från Umeå , levererades till dörren igår![]()
Dom är väldigt fina dom där.
losdrivare skrev:Ulf skrev:Å jag har importerat denna själv , hela vägen från Umeå , levererades till dörren igår![]()
Väntar på en helt annan kikare som ska få tjänstgöra på den när den anländer.
Kul att du är nöjd!Hoppas bössan och nya siktet kan förleda dig in i FT-klassen nästa tävling!
Ulf skrev:Jag måste erkänna att jag blev totalt såld när jag fick prova bössan live. Har surrat massor med gånger om fördelen med att besöka en klubb för att klämma & känna för nykomlingar, innan man beslutar sej för A eller B sas. Och återigen fick jag uppleva att bild & verklighet sällan stämmer vad gäller vapen...![]()
Denna bössa kändes "match" på en gång. Lurat på en 400, som jag haft för avsikt att framöver inhandla (har tidigare klämt& känt på en sådan) men denna passade mej rent sagt ännu bättre![]()
Dessutom blir inte saken sämre av att Dr. losdrivare lagt ner sin själ i den för att få den optimerad till max !
Slängde dit ett sikte idag, och skjöt in den. Jag har hittills aldrig blivit så oerhört glad och imponerad av ett vapen på en gång. Trots att kikarsiktet enbart sitter där som dummy till det "riktiga" anländer från Wermland.
FWB:er i all sin glans som jag ägt/äger är underbara. Den här är flera snäpp vassare.
Suttit och skjutit av grässtrån på 10-20 m, trots ganska frisk vind : ---> livskvalité![]()
Gör jag alla rätt på nästa tävling i FT-klassen , får du skärpa dej allt du kan losdrivare, med din Kalibr Gun
börne skrev:som älskar att polera & vaxa
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster