Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
a_gunther skrev:Laxå Skytteförening inbjuder till Riksmästerskap i FieldTarget 2014-08-17
Inbjudan kan läsas här: För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:Field target är för roligt för att strunta i bara för skyttekortets skull...
Nitro skrev:Tomaz skrev:Field target är för roligt för att strunta i bara för skyttekortets skull...
Jag ratade länge och väl FT nog mest att min klumpighet inte är lämpad för diverse FT ställningar (ni vet ju det där med stel som ett järnsp...).
Men efter provat på i Mörrum gav det mersmak och har idag fixat skyttekortet, vilket inte var varken svårt eller komplicerat. Det handlar nog mest om att kolla upp vilka klubbar som ligger inom rimligt avstånd och som anordnar detta.
Vi blir fler och fler varje vecka i Sverige som fixar detta
Tomaz skrev:Field target är för roligt för att strunta i bara för skyttekortets skull...
Nitro skrev:Men efter provat på i Mörrum gav det mersmak och har idag fixat skyttekortet
gubbe skrev:Tomaz skrev:Field target är för roligt för att strunta i bara för skyttekortets skull...
Martin skrev:Nu har jag länkat till detta event på För att följa länken så måste du registera dig. också.
Det verkar dock inte vara upplagt på det andra forumet?
Batistuta skrev:Känns självklart att komma, men har ingen koll på agendan ännu. Men detta blir det prio 1 på
börne skrev:Batistuta skrev:Känns självklart att komma, men har ingen koll på agendan ännu. Men detta blir det prio 1 på
Är också sugen Roger... vi MSG:are får snacka ihop oss. Så pass långt fram att man kan ju ta ledigt på måndagen så man slipper va en zombie på jobbet efter en lång hemfärd.
thorgus skrev:Japp, då var man anmäld i 2 klasser
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster