Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
pentti50 skrev:jag har ägt en hatsan 135,skulle skjuta in bössan men den spred som en kulspruta på 20 meter,prova olika amunition ,men ingen skillnad,tänkte vad är det för fel,är jag så dålig skytt,måste vara något fel,mycket riktigt kilbasen satt lös,pipan var glapp,det går inte att dra åt för det är ju bara en pressad tapp,vanliga bössor har ju en bult.jag var å lämna tillbaks skiten.köpte en riktig bössa istället en hw80,nu träffar jag det ja siktar på,så jag var inte så dålig skytt.nu får jag väl alla hatsan friks på mej.
lindfors skrev:Jag gav mitt HW80 skitbetyg innan Lokes var och pillade på det. Nu skjuter det betydligt bättre. Dock klarar jag ännu inte riktigt av den rekyl som dock fortfarande finns kvar.
Jag skjuter fortfarande BETYDLIGT bättre med alla andra bössor jag har än med HW80:an.
Lokes skrev:Finns lite till att göra med det för att få bort lite rekyl![]()
Du har väl mitt nummer kvar..!?
Lokes skrev:Äsch... skit i alla sunkiga billighetsvapen såsom Feinwerkbau, Diana, HW, FX och Hatsan med flera... Å köp detta underbara kvalitetshantverk till monsterbössa istället![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
jag tycker bössan är snygg,men inte ska väl kilbasen sitta löst,o pipan ska väl inte glappa på en ny bössa..Silwer skrev:Hörru, har du glömt regeln om att det man själv för tillfället har är skitbra.
Finbns det överhuvudtaget nån som ger ett vapen de äger ett skitbetyg?
pentti50 skrev:jag tycker bössan är snygg,men inte ska väl kilbasen sitta löst,o pipan ska väl inte glappa på en ny bössa..Silwer skrev:Hörru, har du glömt regeln om att det man själv för tillfället har är skitbra.
Lokes skrev:pentti50 skrev:vad tror lokes är jag ute o cycklar ???
De va ett skämt penttijag pallar med skämt men jag tror det är småbarn här på forumet
Å japp Patrik, tänk den som ändå hade råd med ett sånt "atomvapen"
jag är ny fatta int riktigt hur det funkar men ska försöka bättra mejLokes skrev:pentti50 skrev:jag tycker bössan är snygg,men inte ska väl kilbasen sitta löst,o pipan ska väl inte glappa på en ny bössa..Silwer skrev:Hörru, har du glömt regeln om att det man själv för tillfället har är skitbra.
känns nästan somnu eller...!?
tredje inlägget om den lösa kilbasen med mera....
Lokes skrev:Jadu pentti... mycket möjligt då det inte är åldersgräns på forumet... men å andra sidan så är det ju inte heller nån åldersgräns på intresset för luftvapenMen om du syftar på att mitt inlägg var barnsligt så får det stå för var och en. By the way så är jag 29år
det var inte riktat åt dej Loke
Men inlägget var inte riktat mot någon speciell
pentti50 skrev:om du tycker att det är okey när kil basen sitter löst o pipan är glapp i sidled.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster