Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:Så allt är så gott som fixat MEN det är en sak som håller mej vaken på nätterna å det är schraderventilen som jag måste ha i min Lufttub. Problemet är att jag inte har denna ventil! Är det någon som har eller vet var man kan få tag i en sådan?
marhol skrev:Ska bara höra med den gode ten22 så att han inte misstycker om jag startar en tvillingtråd!![]()
Ventilen som sitter i en FX tub går dom att köpa lösa eller?
Gör ett vrålande om ni har en till övers! För det kanske är lösningen på mitt dillema?!
marhol skrev:Inspirerad av Ten22`s tråd "DIY PCP" så har jag bestämt mej för att även jag ska bygga mej en pcp pangare. Ritningarna har jag nyss beställt pipan får bli från min kinabössa tills det dyker upp något bättre luftflaskor har jag tillgång till i mängder via jobbet.
Även material som mässing, stål, plast, aluminium... you name it! Så allt är så gott som fixat MEN det är en sak som håller mej vaken på nätterna å det är schraderventilen som jag måste ha i min Lufttub. Problemet är att jag inte har denna ventil! Är det någon som har eller vet var man kan få tag i en sådan?
Ett alternativ är att svarva en egen ventil men jag är inte så sugen på att labba för mycket med det om det inte behövs...
Är det någon som har några tipps...Tveka inte!![]()
Återgå till Tuning - Service - Reparationer - Custom
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster