Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
päran skrev:Många snackar om luftvapen träff , så då ska vi se om man inte kan ordna det i oktober med en rolig tävling , ska kolla vilket stöd som finns för detta .har fått lite ideer
päran skrev:Många snackar om luftvapen träff , så då ska vi se om man inte kan ordna det i oktober med en rolig tävling , ska kolla vilket stöd som finns för detta .har fått lite ideer
päran skrev:Idag ska de skjutas lite med luftgevärenär på klubben vid 11 tiden .
börne skrev:Tre gubbar & två vovvar som höll ut idag, det var jag, päran med vovvar & Sigge63 som sköt idag. Päran skulle kolla så bössan tog där den skulle då pipan varit väck för o-ringsbyte, Sigge satt & kollade var hans cyklone tog på 30-50 meter i fullfart... trodde hanJaja... nu vet du var den tar i 27J
Den gick bättre än väntat i 27J
![]()
![]()
![]()
Här skjuter dom dock med andra vapen, päran med sin AA S200 & Sigge med sin Diana 56.
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag sköt mest på 50 meter, men även lite reducerad killzon på 15m med 15mm & 25m med 25mm.
Det regnade ganska rejält ibland, Sigge & jag ville inte plocka ihop så vi sa vi stannar ett litet tag tills regnet avtar,trots att regnet avtog blev det drygt en timme till då det var så skoj att se patronerna flyga![]()
Vädret var sådär men det höll upp för det mesta & sista timmen var det relativt vindstilla så då sköt vi mest på hagelpatroner vilket är riktigt skoj.
Blev bara dessa bilderna idag, men det sköts desto mer, gick nog åt en halv burk med AA DF 4,51 idag
Fick hjärnsläpp & sa till Sigge att det borde varit månadstävling idagmen vi var ju ändå inte så många. Men det är ju faktiskt den sista lördagen i månaden nästa lördag så då är det månadstävling i FT... hoppas på att många kommer
sigge63 skrev:börne skrev:Tre gubbar & två vovvar som höll ut idag, det var jag, päran med vovvar & Sigge63 som sköt idag. Päran skulle kolla så bössan tog där den skulle då pipan varit väck för o-ringsbyte, Sigge satt & kollade var hans cyklone tog på 30-50 meter i fullfart... trodde hanJaja... nu vet du var den tar i 27J
Den gick bättre än väntat i 27J
![]()
![]()
![]()
Här skjuter dom dock med andra vapen, päran med sin AA S200 & Sigge med sin Diana 56.
Jag sköt mest på 50 meter, men även lite reducerad killzon på 15m med 15mm & 25m med 25mm.
Det regnade ganska rejält ibland, Sigge & jag ville inte plocka ihop så vi sa vi stannar ett litet tag tills regnet avtar,trots att regnet avtog blev det drygt en timme till då det var så skoj att se patronerna flyga![]()
Vädret var sådär men det höll upp för det mesta & sista timmen var det relativt vindstilla så då sköt vi mest på hagelpatroner vilket är riktigt skoj.
Blev bara dessa bilderna idag, men det sköts desto mer, gick nog åt en halv burk med AA DF 4,51 idag
Hagelpatroner är riktigt kul![]()
![]()
Fick hjärnsläpp & sa till Sigge att det borde varit månadstävling idagmen vi var ju ändå inte så många. Men det är ju faktiskt den sista lördagen i månaden nästa lördag så då är det månadstävling i FT... hoppas på att många kommer
börne skrev:Grymt jobbat båda två![]()
![]()
Batistuta skrev:börne skrev:Grymt jobbat båda två![]()
![]()
Tack börne, hade du varit med så hade du säkert hamnat på pallen i någon klass
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster