Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Kapten Kamin skrev:Grabben kör Junior, med sin HW30S.
Tjejen kör debutant med sin CZ S200. Lite synd att det bara blir 15 mål för henne....
a_gunther skrev:Tyvärr så kan jag inte komma.
Jag ska fira min mor som fyller 80 år.
Skickat från min GT-I9506 via Tapatalk
Martin skrev:Kapten Kamin skrev:Grabben kör Junior, med sin HW30S.
Tjejen kör debutant med sin CZ S200. Lite synd att det bara blir 15 mål för henne....
Men debutanterna brukar ju få gå flera varv, men bara det första räknas. Så har det varit i Mörrum, och så hade vi i Onsala. Så att de får öva och skjuta lite extraDe får givetvis kliva åt sidan på andra varvet om tävlande kommer, men det har fungerat bra på de tävlingar jag varit på iaf
Kapten Kamin skrev:och nu fick jag SMS från dottern...Hon vill ut och träna ikväll, inför helgen..... (stolt pappa...)
Kapten Kamin skrev:soren skrev:Martin skrev:Kapten Kamin skrev:Grabben kör Junior, med sin HW30S.
Men debutanterna brukar ju få gå flera varv, men bara det första räknas. Så har det varit i Mörrum, och så hade vi i Onsala. Så att de får öva och skjuta lite extraDe får givetvis kliva åt sidan på andra varvet om tävlande kommer, men det har fungerat bra på de tävlingar jag varit på iaf
Ja Martin vi håller nog inte så hårt på den regeln heller,det enda är att debutanter förmodligen inte vana med gevär och då tänker jag på säker hantering,men allt går att lösa om man vill
Nej, båda kidzen är ju nybörjare, så det är klart att jag måste vara med och övervaka.
Fast vi har kört "skjutstations-övningar" hemma och gått igenom just vapenhantering/säkerhet.
Jag såg till min stora glädje att båda skötte sig exemplariskt på RM i Laxå gällande just säkerheten..
edit: och nu fick jag SMS från dottern...Hon vill ut och träna ikväll, inför helgen..... (stolt pappa...)
Lasse skrev:Ses på Lördag
soren skrev:banan är lagd och förhoppnings vis en utmaning för alla ribban är lagd högt
börne skrev: Får åka till Fuxerna en annan gång
David_M skrev:Onsala nästa.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst