martinw skrev:Stor skillnad mellan 10j och 16j i resultaten.
Tydligt tecken på att banläggarna lyckats dra ut målen.
Jo... tänkte också på det nu när man såg alla poäng.
När man gick rundan var man jäkligt nöjd då man tog två av tre vid vissa stationer, nån station missade man alla & på nån tog man alla osv, men det kändes som att man inte var riktigt med i matchenmed tanke på antal träffar, jag gick med två 16J skyttar så kunde inte riktigt jämföra hur man låg till jämfört med andra 10J skyttar & jag tycker det var den svåraste banan jag gått. Hade ingen aning om hur det hade gått & blev väldigt förvånad när jag var i särskjutning, sen slog det mig... lyssnade inte så noga så vilken plats sköt vi egentligen om & fick efter särskjutningen veta att jag vann. Jag var helt inne på att man låg i mitten nånstans med "bara" 26 poäng.
Men det var riktigt kul med en hel del längre mål & den relativt hårda vinden, en riktigt bra erfarenhet... sista stående, station 14 om jag minns rätt var det så pass kraftig vind när jag sköt så att vinden tog tag i bössan & vred den till vänster, inget jag är van vid, men det gick hyfsat ändå på den stationen 2/3 trillade

Jag håller med om att det var skoj att gå alla 45 mål... detta är nåt jag uppskattade mycket