Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Silwer skrev:Så nu är det svåra med 45J vapnen på samm bana som 10 och 16J ur världen och det ska låtsas att alla är vänner?
Kvarstående är reglementet för just internationell FT.
Det kanske måste filas en del på om det nu är intressant men de i 45J klassen är ute och cyklar imo dt behöver sian egna anordnade tävlingar och med tiden kommer allt stabilisera sig helt enkelt och det visar sig vad som egentligen är av intresse.
Som sagt för mycket "min bössa måste passa in anars vill jag inte vara med" imo, och även folk i klasser som är totalt stendöda om int.FT fortsätter bör nog kamma sig en del.
Spinners tex är bara löjligt, byt vapen eller starta upp nåt eget, och om det lever så är en poäng ju påvisad, personligen tror jag väldigt få från 45J kommer gå till det nya, nä det är 10J som gäller inte "gubbar" från 15 år sen i det hela som är nåt.
Trams.
gubbe skrev:däremot var kommentaren om målet irrelevant eftersom problemet uppstod på grund exakt det du skriver, inte att det var sönderskjutet.
Och det är väl det den här tråden bl.a handlar om.
Bara7 skrev:Mina gamo mål har 10 tusentals skott bakom sig per styck och står ute alltid. Får en droppe 5/56 en gång efter vintern var. Riktar om dem ibland när de lutar lite bakåt. Och jag skjuter på dessa med kal 25 70+ Joule.
Nitro skrev:Ja fälla målet på ett eller annat sätt med 70J+ bör ju inte vara några problem, men frågeställningen har ju bla. handlat om ifall målen sen alltid fungerar lika bra för 10-16J när de har fått mycket stryk av kraftiga bössor.
Martin skrev:Bara7 skrev:Mina gamo mål har 10 tusentals skott bakom sig per styck och står ute alltid. Får en droppe 5/56 en gång efter vintern var. Riktar om dem ibland när de lutar lite bakåt. Och jag skjuter på dessa med kal 25 70+ Joule.
På vilket avstånd?
Skickat från min GT-I9305N via Tapatalk
Bara7 skrev:5-25m
Silwer skrev:Så vad är din poäng här?
Bara7 skrev:5-25m
Pellegrini skrev:Skulle det inte fungera med att 10J och debutantklassen först ut på banan, sedan 16J, följt av strykklasserna 45J fjäder och sist 45J PCP?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst