Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Foxkeps skrev:men skulle vilja ha parallaxinställning också, det hade väl inte Hawken?![]()
Foxkeps skrev:Ja om hawken hade AO ( om det nu hette så? ) så blir det nog till att jag köper denmen jag behöver ett fäste också, för jag antar att det inte ingår?
Så lite tipps på prisvärda fästen skulle vara bra
Och för att svara på öberg: jag har precis börjat med den här hobbyn så jag skjuter inte från spec långa avstånd, men det kommer säkert bli längre avstånd sen
Foxkeps skrev:Om jag köper hawke siktet lär väl det här fästet fungera på siktet? För att följa länken så måste du registera dig.
Någon som vet om det fungerar på vapnet? Och finns det nåt sätt att kolla det, mått lr nånting?
Btw, tack för all hjälp!
Foxkeps skrev:Oj, jag länkade visst fel :P jag har mätt upp rälsen och den var ca 145 mm, så det ska väl passa
Bsa_Airsporter skrev:fel.. har du ett magnumvapen i .177 behöver du rekylstoppet likförbannat... har jag märkt på min Airsporter...
Bsa_Airsporter skrev:Shadow 1000 kanske funkar på men kolla efter ca 100 skott. flyttar den sig så e rekylstopp det ända som hjälper. jag har även testat (har för mig att de va öberg som sa) kåda, hjälpte föga.. mitt Dampa-fäste flyttade sig nästan 7mm bakåt..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster