Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:janned skrev:Inte jag !!
Va fan... Har du lagt av eller
börne skrev:Nu tror jag vi kommer kunna använda nya spinnern även när gräset är lite högt. Lite helgängad stång & lite muttrar, enkelt men effektivt![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Synd att det inte håller bara
janned skrev:börne skrev:Synd att det inte håller bara
Då får vi väl se till och skjuta jämte då....![]()
börne skrev:Liten mod av min spinner idag... vi gillar ju att skjuta på sockerbitar i MSG ju![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
börne skrev:Jag börjar ute i alla fall
börne skrev:Som Gubbe skrev... jag är hardcore
gubbe skrev:börne skrev:Som Gubbe skrev... jag är hardcore
Du får inte ta illa upp nu börne, men i försättning är du bara hardcore light . Dom verkliga hardcore, och då menar jag dom riktigt hårda, dom kommer till Dagens träningsbana i morgon.
börne skrev:...månadstävling nästa helg... så alla som är sugna kan väl hojta till här i tråden så vi får en indikation ifall det är lönt att slänga ut lite mål i skogen
Leopold skrev:börne skrev:...månadstävling nästa helg... så alla som är sugna kan väl hojta till här i tråden så vi får en indikation ifall det är lönt att slänga ut lite mål i skogen
Jag kommer att vara där.
börne skrev:Leopold skrev:börne skrev:...månadstävling nästa helg... så alla som är sugna kan väl hojta till här i tråden så vi får en indikation ifall det är lönt att slänga ut lite mål i skogen
Jag kommer att vara där.
Jag.
AT44.
janned.
Batistuta.
Leopold.
Rangemaster skrev:Här ytterligare två som kommer imorgon.
Klubben bjuder på glögg och pepparkakor.
börne skrev:Ska vi samlas kl 10:00 som vi brukar då det är månadstävling istället för 11:00?
Batistuta skrev:börne skrev:Ska vi samlas kl 10:00 som vi brukar då det är månadstävling istället för 11:00?
10:00 jepp. Jag träffade janned på vår vanliga mötesplats inför helger
börne skrev:Ska vi samlas kl 10:00 som vi brukar då det är månadstävling istället för 11:00?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster