Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Daniel skrev:För att få lite fart på fotoalbumet har jag nu tagit bort vattenmärkningen
bilder som laddas upp från o med idag blir ej vattenmärkta
det är förbjudet att hotlänka bilderna från detta forum till andra forum eller hemsidor.
detta leder till varning eller avstängning.
glömm inte bort att du kan rösta på alla bilder och skriva kommentarer.
Daniel skrev:det är även en indikator på om nya bilder har blivit inlagda i gallerietså här ser ikonen ut om ingen ny bild är inlagd
såhär ser ikonen ut om en ny bild är inlagd
Ser ni inte dom nya ikonerna så uppdatera sidan med f5, ikonerna ska föreställa kameror
ogster skrev:Daniel skrev:det är även en indikator på om nya bilder har blivit inlagda i gallerietså här ser ikonen ut om ingen ny bild är inlagd
såhär ser ikonen ut om en ny bild är inlagd
Ser ni inte dom nya ikonerna så uppdatera sidan med f5, ikonerna ska föreställa kameror
Öberg nu är det nog dax du läser igenom tråden tror jag![]()
Men kan inte nån säga hur man skapar ett album som kan ses av alla, får ju bara privata bilder eller i luftvpenmappen meninet eget album???
ogster skrev:Jag la en bild i privata bilder men när man kollar mappar så finns där bara andras å inte min?
Daniel skrev:testa ladda upp bilden i personligt album.
Daniel skrev:Sorry ogster det var mitt fel hade en inställning jag totalt glömt bort. men nu är det åtgärdtat gå in i galleriet och kolla nu
Återgå till Nyheter och Information om forumet
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster