Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johanna skrev:Loppisrunda nu på morgonen!
Det bidde en griskanna till...
Varför ha 3 när man kan ha 4?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
PALLE_H skrev:Johanna skrev:Loppisrunda nu på morgonen!
Det bidde en griskanna till...
Varför ha 3 när man kan ha 4?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste det inte vara skytte relaterat..
PALLE_H skrev:Måste det inte vara skytte relaterat..
tranicos skrev:Det är ju målmateriel förstås!
Johanna skrev:PALLE_H skrev:Måste det inte vara skytte relaterat..
Klart det måste....
Precis som öl, whisky, verktyg, kameraprylar, hårddiskar, bilar, skor, bilvax, gps,
trumpinnar, cyklar, förstärkare, ved, videofilmer m.m. också är skytte/vapenrelaterat!
Finns mycket kul i tråden!
Men det antar jag att du redan vet!
PALLE_H skrev:Köppte en sådan här uppladdningsbar bygglampa igår för 299:- funkar kanon för plinking i mörkret som råder nu.
Såg att idag var de sänkta till 199:- får kanske bli en till.![]()
1qaz1qaz skrev:Detta roliga kikarsikte köpte jag av Etienne. ( lånade bilder i Etiennes tråd)
1qaz1qaz skrev:Detta roliga kikarsikte köpte jag av Etienne. ( lånade bilder i Etiennes tråd)
Patrik skrev:Idag fick jag hem en HW30 LS i fint skick, trevlig liten bössa som säkert kommer stanna kvar här hemma![]()
Leopold skrev:PALLE_H skrev:Köppte en sådan här uppladdningsbar bygglampa igår för 299:- funkar kanon för plinking i mörkret som råder nu.
Såg att idag var de sänkta till 199:- får kanske bli en till.![]()
Tackar för ett intressant tips! Jag har kört med LED-ficklampa typ "array" från haraldnyborg men detta tror jag är betydligt mer ljusstarkt. Man vill ha en liten smidig portabel "floodlight" i mörkret helt klart för målupplysning
1qaz1qaz skrev:Känns riktigt gediget. Test: 28 joule gaspistong .22 och dampamount. Gillade riktmedlet samt alla förstoringsgrader. Ger möjlighet till snabba skott och brett perspektiv. Förvånansvärt ren optik trots Etiennes lagande
Ulf skrev:Patrik skrev:Idag fick jag hem en HW30 LS i fint skick, trevlig liten bössa som säkert kommer stanna kvar här hemma![]()
Vad står LS för ?
PALLE_H skrev:... blev väldigt postivt överraskad över hur bra ljusstyrka och spridning det är på den.
Leopold skrev:http://www.jula.se/catalog/el-och-belysning/armaturer/arbetsbelysning/led-belysning/arbetslampa-led-427605/
För att följa länken så måste du registera dig.PALLE_H skrev:... blev väldigt postivt överraskad över hur bra ljusstyrka och spridning det är på den.
Kan inte annat än instämma! Fick tag på sista exemplaret lokalt. Jäklar vilket drag i lyset och precis hur användbar som helst till allt möjligt
PALLE_H skrev:Grattis till sista exet då,jag ska nog in och skaffa en till här i Kristianstad.
Leopold skrev:PALLE_H skrev:Grattis till sista exet då,jag ska nog in och skaffa en till här i Kristianstad.
Jopp. Det tog litet längre tid än jag trodde att ladda fullt iofs, ca 5 timmar. Kanske bara första laddningen. Men måste säga att detta är en av mina bästa inköp på bra länge. Ett riktigt bra arbetsljus! Lyser upp ett helt rum utan vidare, en ordentligt bred generös ljusbild med en perfekt färgtemperatur för arbete. Gissar att detta blir standardutrustning för hantverkare i valfritt fack om det inte redan är det! Helt suverän ljuskälla
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster