Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Baikal skrev:Idén med hagelbrakaren är inte dum . Men jag tror knappast att firman skulle uppskatta att man brassar loss med den inne i hallarna. Finns det fortfarande hagel ammo att köpa till salongare?
Baikal skrev:Dom är smarta domm små asen. Det märkte jag i går . Jag trodde dock att det fanns något form av käk eller doft som dom inte kunde motstå, som man kan använda sig av.
Idén med hagelbrakaren är inte dum . Men jag tror knappast att firman skulle uppskatta att man brassar loss med den inne i hallarna. Finns det fortfarande hagel ammo att köpa till salongare? Tack ändå. Jag får helt enkelt prova allt från ruttna sopor till hjort filé att åtla med.
Baikal skrev:Skadskjutningar är inget som jag förespråkar heller. Där av att jag frågar. Så att man kan få ut dom och därmed få säkrare skott.
Jag är dessutom fullt medveten om att man aldrig kan skjuta bort ett rått problem.
Dock ska jag villigt erkänna att det är roligt skytte och bra träning till övrigt jakt skytte.
Ulf skrev:Bränn lite fläsk med ett ljus eller dyligt.
Denna doft gör underverk. Tydligen något med den svedda doften som är attraktiv för råttor/möss.
Behöver inte stor bit vara...
Återgå till Frågor om skyddsjakt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster