Nitro skrev:janned skrev:Ha de så trevligt imorron... å Börne, glöm inte o ta bilder bara så man kan se vad man har missat

Håller med!
Ok då... det blir väl lite bilder idag då
Beata inleder träningen
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Själv började jag med en bom

Jag gick bara vår 10 målsrunda en gång idag pga regnet, men gjorde av med 15 diaboler, det gick inge bra idag kan man säga, inget bra sätt att avsluta 10J säsongen med
För att följa länken så måste du registera dig.Här delas det ut diaboler till behövande
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Riktigt skoj att ungdomarna tycker skytte är skoj, Beata är 17 & skjuter riktigt bra, här i knästående... vi gamla gubbar får passa oss

Hugo var tyvärr sjuk, så han fick stanna hemma idag, det kommer fler tillfällen nästa år Hugo, krya på dig
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Sista gången det skruvas på lilla hjulet, imorgon åker mitt DIY hjul på, sen får det märkas upp vid tillfälle när det blir lite varmare.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Det var ett märkligt väder idag, ösregnade på väg till Mörrum, slutade ett par km innan, sen höll det upp när vi la banan & sköt första halvan, sen började det regna & jag frös. Sen slutade det regna & solen tittade fram, för att sen börja regna igen, under detta växlande väder blåste det ordentligt hela tiden
För att följa länken så måste du registera dig.bojo va hundvakt, har tyvärr glömt namnet på vovven.
För att följa länken så måste du registera dig.Sa jag att vi frös, speciellt om fingrarna, grillen var bra till mycket... det började tyvärr regna igen så vi flyttade ner grillen till stugan & gick in.
För att följa länken så måste du registera dig.Patrik & Beata gick ytterligare en runda, men då det regnade struntade jag i det & lånade en bössa av Bati & övade inför Tomtepangen den 27:e.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Resultatet med lånad bössa, nöjd med den femte ringen som är den ner till vänster.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Bati vilade ryggen då han lyft lite tungt & det ska man va försiktig med, lätt hänt att det bli aj aj annars
För att följa länken så måste du registera dig.poho sköt fint med sin FWB65
För att följa länken så måste du registera dig.Nu blir det vapenvård... bössan blev blöt så den ska torkas riktigt torr. Både system,
stock & kikare är förseglat med Ultima PaintGuard Plus+. Det fungerar riktigt bra
För att följa länken så måste du registera dig.