Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sir ville skrev:Per ivar skrev:Det er perverst. Då fårstår jag deporteringen,allvarliga saker
Tala om det. De rullade mig i Tjära och Fjädrar innan jag blev rullat till Båten , följd av svårdomar och rop som " segla till Sverige, ditt Pervo - till de andra Perversa på den sidan av Viken ". Resten är mest korta flash-backs fram till att jag vaknade vid Mälarkajen , fortvarande fjäderbrytt med ont i Arslet och en Femkrona i handen. Hur var din landsflykt ??
Sir ville skrev:Per ivar skrev:Det er perverst. Då fårstår jag deporteringen,allvarliga saker
Tala om det. De rullade mig i Tjära och Fjädrar innan jag blev rullat till Båten , följd av svårdomar och rop som " segla till Sverige, ditt Pervo - till de andra Perversa på den sidan av Viken ". Resten är mest korta flash-backs fram till att jag vaknade vid Mälarkajen , fortvarande fjäderbrytt med ont i Arslet och en Femkrona i handen. Hur var din landsflykt ??
Sir ville skrev:Vem ska ut till Torpet på Söndag ?? Vi får kanske sällskap av Kapten Kanin (Kamin) för han är nere i Skåneland några dagar.
Killen måste få prova flera Crickettar och andra konstiga bössor vi har här nere (Per -Ivar har en hel samling ju) så ta med era Brococks, Daystates och Walthers när ni ska ut.
Kapten Kamin skrev:Sir ville skrev:Jag PMar en vägbeskrivning imorgon. Har du GPS ?
Japp. I telefonen.
En forumbroder har redan skickat PM.![]()
Det ska bli förbannat trevligt att träffa lite luftskyttar!
Bjarne skrev:Har nyligen börjat på att börja skjuta luftgevär (sköt lite i Veberöd när jag var liten, men var aldrig särskilt duktig).
Finns det möjlighet att komma ut till er i Björnstorp när ni har någon träning och kanske få prova, jag har inget gevär än, och jag skulle gärna få prova några olika innan jag köpte ett eget (sedan har jag så klart full förståelse om ni inte vill låna ut till en fullständig främling).
Hoppas det är OK att fråga i denna tråden.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst