För att följa länken så måste du registera dig.Skyttarna börjar göra sig redo.
För att följa länken så måste du registera dig.Här har precis första omgången dragit igång
För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta började räkna poäng efterhand vi blev klara.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.bojo tolkar.
För att följa länken så måste du registera dig.Lite skitsnack mellan skyttet är alltid trevligt.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.FlyBear visade upp sin riktigt smidiga
kronograf.
För att följa länken så måste du registera dig.Hmm... snön började falla!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.2 riktigt grymma skyttar som är mitt uppe i skyttet.
För att följa länken så måste du registera dig.FlyBear hade med sig en riktigt fin TAU MK08 pistol, riktigt läcker.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta sköt rekylfjäder med min TX200HC.
För att följa länken så måste du registera dig.Efter ett tag så la det sig lite snö.
För att följa länken så måste du registera dig.janned & jag drog upp & sköt lite på 50 meters banan en stund, fick prova min på lite olika avstånd idag & det verkar lovande
För att följa länken så måste du registera dig.Jag & janned grillade som sig bör
För att följa länken så måste du registera dig.Resultaten räknas fram.
För att följa länken så måste du registera dig.Jäkla Batistuta, han slog mig med MIN bössa & det tyckte han ju va sååå kul

Men jag får väl va glad att bössan fick va med & ta en medalj då jag va så kass
För att följa länken så måste du registera dig.Medaljörerna.
För att följa länken så måste du registera dig.Medaljörerna en & en, missade dock Batistuta
Blackpowder gillar guld
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Resultaten.
För att följa länken så måste du registera dig.Stort tack till våra långväga gäster Jitka & Petr som körde ända hit ner för att va med