Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
scratch skrev:Ogster
Går det verkligen att köpa kikarsikten från USA, hörde från Lindfors att det är förbjudet att skeppa kikarsikten på export i USA?
Förövrigt gillar jag också Bushnell har en fin trophy i svart gloss lack, men MTC siktena är numera mina favoriter som jag har två av
Går det verkligen att köpa kikarsikten från USA, hörde från Lindfors att det är förbjudet att skeppa kikarsikten på export i USA?
lindfors skrev:Det har jag aldrig sagt
scratch skrev:lindfors skrev:Det har jag aldrig sagt
Det är ingen fara, vi vet att du har lätt för att glömma av saker....Onsalas egna sinilix
Skämt åsido. Måste säga att jag gillade din Legend, jädrigt bra färgåtergivning! Kanske lite för grovt mildot riktmedel dock.
lindfors skrev:Jo det är väl så när man inte är van vid grova saker...
Förövrigt gillar jag också Bushnell har en fin trophy i svart gloss lack, men MTC siktena är numera mina favoriter som jag har två av
Airrifles skrev:Hur är de där MTC-siktena egentligen? Jag är sugen på ett 10x44 men jag läste någonstans att man var tvungen att hålla ögat jäkligt exakt för att det skulle vara helt klart, de skrev iofs att det var en fördel också men jag känner mig lite skeptisk till det, Fördelen är ju att man får med allt på en gång, fästen, sidohjul och flipups. Alternativet är ett Nikko 12x50 är sugen på fast förstoring den här gången. Ursäkta kapningen av tråden.
Daniel O skrev:Sen gillar jag förstoringen också 256x för då är det lättare att träffa älg. (märkligt nog aldrig på krogen)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster