Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Christian2014 skrev:Sugen, ja men jag tror inte att min arbetsgivare hade uppskattat ett sådant tilltag. Det får bli Söndag för min del.
Christian2014 skrev:Sugen, ja men jag tror inte att min arbetsgivare hade uppskattat ett sådant tilltag. Det får bli Söndag för min del.
börne skrev:Christian2014 skrev:Sugen, ja men jag tror inte att min arbetsgivare hade uppskattat ett sådant tilltag. Det får bli Söndag för min del.
Arbetet förstör alldeles för mycket fritid, har jag alltid sagt
TheFoes skrev:Ja men man hade blivit rätt stressad av att inte ha ett jobb när räkningarna började trilla in :P
börne skrev:TheFoes skrev:Ja men man hade blivit rätt stressad av att inte ha ett jobb när räkningarna började trilla in :P
Jo... men OM man vann en stor summa pengar eller nåt, då hade jag tagit ledigt på obestämd tid![]()
Blir säkert trist i längden, men jag hade i alla fall testat
TheFoes skrev:börne skrev:TheFoes skrev:Ja men man hade blivit rätt stressad av att inte ha ett jobb när räkningarna började trilla in :P
Jo... men OM man vann en stor summa pengar eller nåt, då hade jag tagit ledigt på obestämd tid![]()
Spela mer triss :P
börne skrev:TheFoes skrev:börne skrev:TheFoes skrev:Ja men man hade blivit rätt stressad av att inte ha ett jobb när räkningarna började trilla in :P
Spela mer triss :P
Vann idag30 spänn... en ny lott & ny chans
Sir ville skrev:Bra! Ska någon handla korvar med sig eller ska jag ??
Sir ville skrev:Jag ska bara tvätta händerna extra noga efter att ha skjutit en bössa med ST-pipa och sen kan jag också få ro i själen.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster