FYYYYYYYY va kallt det var idag...
För att följa länken så måste du registera dig.Idag var det inte skönt att sitta i hallen, varken jag eller janned hade lust att lägga bana idag, vi var båda morgontrötta kl 11:00

Så det blev bänkskytte, men det blev mer prat än skytte & skyttet gick sådär. Bössan sköt som vanligt bra, men med en träfflägesförändring, vet inte om det var vädret som spökade eller skumma vindar, kanske båda två.
Blev inte mycket bilder heller då jag behöll nävarna i vantarna & i fickorna när vi inte sköt. soda med dotter kom förbi en runda för skitsnack, även Marcus tittade förbi för samma sak. Kul att se er då det var ett tag sedan.
Den här är kul att skjuta på, har inte mätt vad en sockerbit är men denna "sockerbit" är 15X15mm, lagom på 50m när man sitter med stöd
För att följa länken så måste du registera dig.15X15 är litet så långt bort
För att följa länken så måste du registera dig.Beställde en sån där säkerhetsflagga att stoppa i pipan när man går från bössan i skjuthallen för att visa den är ofarlig, den passade såklart inte i min bössa då niten som håller flaggan i 4,5mm pluggen var större & jag har en ränna att lägga diabolen i så fick modda den lite, klippte bort pluggen & fäste flaggan i lite krympslang istället som fungerade kanon.
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Nu ska jag invänta lite polare & grunda med nån
Ha det boys & girls....