Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
janned skrev:Börne och jag kan nog komma och assistera lite...korvgrillning säger man ju inte nej till
börne skrev:janned skrev:Börne och jag kan nog komma och assistera lite...korvgrillning säger man ju inte nej till
Samt skytte
TheFoes skrev:Jag hade tänkt att dra till jobbet senare den 7/3, men jag tar ledigt helt det är nog bättre. :P
börne skrev:TheFoes skrev:Jag hade tänkt att dra till jobbet senare den 7/3, men jag tar ledigt helt det är nog bättre. :P
Kan nog va bra... kan ju säga som så att det tar ett tag att reka för 45 mål, nu har jag inte en susning om hur det ser ut i vittsjö, men även när vi rekar i Mörrum där man kan omgivningen rätt bra nu så tar det ju sin lilla tid, skjutvinklar så man inte råkar lägga ett mål i riktning mot en annan skjutstation ska hållas, bra naturligt kulfång osv osv ska finnas på dom platser man avser att ha målen på så man får tänka till lite för att få till en bana.
Sniperace skrev:jag ska kolla datumen som skrevs upp på svarta tavlan i skyttegården, håller med om att måndag verkar mysko
VictorJ skrev:Ursäkta ett inhopp i eran tråd.
Jag läste nått om månadstävlingar, jag som inte bor ohyggligt långt bort (Jönköping) har ett stort intresse av att delta också.
Är det slutna tillställningar enbart för klubbmedlemmar eller är utsocknes också välkomna? Självklart med avgift.
Kommer förövrigt besöka Hurricane på lördag och träffa Jögge som erbjöd sig att visa eran skjutbana, vi kanske syns mao:-)
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster