Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
poho skrev:Jag dyker okså upp.
Ska titta på tidsträningen för australiens F1 och äta frukost först bara
Leopold skrev:Vad jag "borde" göra är att stanna hemma och tvätta bilen ordentligt...
gubbe skrev:Leopold skrev:Vad jag "borde" göra är att stanna hemma och tvätta bilen ordentligt...
Fel tråd.
Leopold skrev:Jag tycker det räcker med en biltvättstråd för att göda det dåliga samvetet... sorry för off topic
börne skrev:Leopold skrev:Jag tycker det räcker med en biltvättstråd för att göda det dåliga samvetet... sorry för off topic
Kim.a skrev:Tänkte också dykt upp idag, första lediga helgen på väldigt länge.. men så blev både sambon och dottern magsjuka igår...så man har väl iaf det att se fram emot
bojo skrev:Kul att det kom så många under dagen var själv där på morgonen. Bara en fråga blir det någon påsk-pang?
börne skrev:Ja... idag blev det nyttig vindträning![]()
poho & janned skjuter på dom närmre målen, men inte var det lätt för det då det var många små spinners & reduceringar som gav bra träning, speciellt i vinden som var.
För att följa länken så måste du registera dig.
Jag skjuter här på dom lite längre avstånden, vi flyttade upp senare så vi hade 47m om jag minns rätt.
poho körde lite stående, det som jag själv borde öva mer på![]()
Kul att du är tillbaks Bati![]()
Ett tag var vi rätt många idag, fick dock inte med alla på bild .
Vi konstaterade att det var rätt gött i solen![]()
"Brothers In Air Arms" tetades med varandra då den andra aldrig såg när den andre träffade "sockerbiten" på 35m![]()
Tack för en som vanligt underbar dag
TheFoes skrev:Det ser ut att vara en mycket trevlig bana ni har, måste komma upp en dag och vara med.
börne skrev:TheFoes skrev:Det ser ut att vara en mycket trevlig bana ni har, måste komma upp en dag och vara med.
Det tycker jag![]()
Ta med dig Pan, han hittar ju dit.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos, Google [Bot] och 7 gäster